İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4863 %0.01
36,5949 %0.01
3.429.900 %0.29
3.064,76 0,37
Ara
MUHALIF GAZETECILIK İmir Global Kurucusu Can İmir Ve İmir Global Yönetici Ortaği Tuğba İmir: “Göz Sağlığı Ürünleri Ve Bebekli Aile Ürünleri İle Yaşam Kalitesini Arttırıyoruz”

İmir Global Kurucusu Can İmir Ve İmir Global Yönetici Ortaği Tuğba İmir: “Göz Sağlığı Ürünleri Ve Bebekli Aile Ürünleri İle Yaşam Kalitesini Arttırıyoruz”

2012 yılında sağlık alanında üzerinde en çok yoğunlaştığı ve uzmanlaştığı konuları bir arada barındıran Medizane A.Ş.’nin kuruluşuna öncülük eden İmir Global kurucusu Can İmir, kalite, inovasyon ve modaya yön verme kabiliyeti ile diğer firmalardan ayrılarak alanında fark yaratmaya devam ediyor.

Şirket faaliyet alanlarının genişlemesiyle birlikte 2024’te iMiR Global A.Ş. olarak devam eden ve iMiR Global çatısı altında göz sağlığı ürünleri ve bebekli aile ürünleri ile hem kendi markaları hem de dünya çapında tanınan markalarla çalışmalarını sürdüren Can İmir, eşi Tuğba İmir ile birlikte stratejik ve operasyonel alanlarda farklı yönlerini birleştirerek iş hayatında başarılı çalışmalar gerçekleştiriyor.

 Hedef pazarlarda bulunarak ürünlerini en iyi şekilde tanıtmak istediklerini ifade eden İmir Global Kurucusu Can İmir ve İmir Global Yönetici Ortağı Tuğba İmir, firma faaliyetlerini yurt içi ve yurtdışı arenada başarıyla sürdürmeye devam ediyor.


Firmanızdan ve eşiniz Tuğba Hanım ile birlikte çalışma hikayenizden bahseder misiniz?


C.İ. 2012’de Medizane A.Ş. olarak kurduğum şirketle başlayan yolculuğumuz, şirketimizin çeşitlenen faaliyet alanları ve yurt dışı operasyonlarımızın başlamasıyla birlikte 2024’te iMiR Global A.Ş. olarak devam etmektedir. Medikal ve Eczane isimlerinin birleşiminden oluşan Medizane’nin güvenilir ismi göz sağlığı sektöründeki ürünlerimizin markası olurken, iMiR Global çatısı altında göz sağlığı ürünleri ve bebekli aile ürünleri ile hem kendi markalarımız hem de dünya çapında tanınan markalarla yaşam kalitesini artırıyoruz. Sloganımız “Önceliğimiz, Yaşam Kaliteniz.” Eşim Tuğba,Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Yüksek Mühendisidir. Ağaoğlu, Salini Impregilo ve Tekfen firmalarında görev aldı. İşlerimize olan tutkumuz sayesinde birbirimizin işlerini nasıl geliştirebileceğimiz konusunda sürekli istişare ederdik. Ortak bir amaç doğrultusunda bu istişareleri yapmanın bizi daha mutlu kılacağını düşündük ve 4 sene önce birlikte çalışmaya başladık. Stratejik ve operasyonel alanlarda farklı yönlerimizle birbirimizi tamamlıyoruz.

iMiR Global firmamızın bünyesinde, göz sağlığı ve bebekli aile sektörlerine hizmet etmek üzere yarattığımız toplamda 8 kendi markamız bulunmaktadır. Sağlık sektöründe çatı markamız Medizane Sağlıklı Göz olmak üzere MacuVIS, HydroVIS, GlacoVIS ve CataVIS markalarımız mevcut. Ayrıca Dr. Fischer markasının Türkiye distribütörüyüz. Sağlıklı Göz markamız altında Vision kelimesinin “VIS” i ile biten gıda takviyeleri serisi MacuVIS (Sarı Nokta için), HydroVIS (Kuru Göz için), GlacoVIS (Glokom için) ve CataVIS(Katarakt için) markalarını oluşturduk ve tüm ürünlerin FDA standartlarına uygun şekilde üretilmesini sağlıyoruz. Bebek sektöründe ise Gezenbebe, BMOM ve BCYCLE (yenilenmiş ürün markası) markalarının sahibiyiz. Dünyanın en pratik, yenilikçi ve konforlu bebek arabası, oto koltuğu, scooter, bebek bisikleti ve akıllı küvet markaları Inglesina, Doona, SmarTrike ve Aquascale markalarının Türkiye distribütörlüğünü yapıyoruz.

Yeni Projeniz BCYCLE’den bahseder misiniz?

C.İ.  BCYCLE markamız ile tasarlamış olduğumuz sürdürülebilir bir dünya sayesinde tüm sattığımız sıfır ürünleri “geri satın alım garantili” satıyoruz. Bu sayede yeni ürün almak isteyen ailelerin ürünleri hep değerli kalıyor. Bütçesi kısıtlı olan aileler de uygun fiyata yenilenmiş A+ kalitede ürün sahibi oluyor.

Son tüketiciye nasıl ulaşıyorsunuz, mağazalarınız var mı? Yoksa online üzerinden mi ulaşıyorsunuz? Online yer aldığınız mecraları belirtir misiniz?
C. İ.: Sağlık sektöründe, ürünlerimizi ecza depoları aracılığıyla Türkiye genelinde binlerce eczaneye ulaştırıyoruz ve göz doktorlarının tavsiyeleriyle müşterilerimize sunuyoruz. Bebek sektöründe ise A+ premium ürünlerimizi Türkiye’deki 70 civarında seçkin bebek mağazasında konumlandırıyoruz. Bunun yanı sıra, Gezenbebe, BMOM, Inglesina, Doona, SmarTrike, Aquascale ve yenilenmiş ürün markamız BCYCLE için firmamıza ait Caddebostan, Etiler, Seyrantepe, Bakırköy, Beşiktaş, İzmir, Bursa ve Adana’da 8 satış noktamız mevcuttur. Beymen, Joker, Babymall, MiniCenter zincir mağazaları, kendi satış noktalarımız ve Premium hizmet veren diğer seçkin mağazalarla ürünlerimize tüketicilerimiz ulaşabiliyor. E-ticaret noktalarımızdan www.saglikligoz.com ve www.gezenbebe.com platformlarımızdan online olarak da son tüketiciye hızlı olarak ulaşmaktayız. Ayrıca Beymen, Trendyol, Hepsiburada, Amazon, n11, vb. online mağazalarımızda da ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturmaktayız.



Yurt dışı ile ilgili çalışmalarınız hakkında bilgi verebilir misiniz? Yurt dışına bebek sektöründeki Gezenbebe, BMOM ve Sağlık Sektöründeki Medizane Sağlıklı Göz markasının MacuVIS, HydroVIS, GlacoVIS ve CataVIS ürünleriyle nasıl bir açılma stratejisi belirlediniz?
C. İ.: Yurt dışındaki çalışmalarımız kapsamında, uluslararası Faaliyetlerimizi Hollanda ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde de yürütmeye başladık ve bulunduğumuz bu yeni süreçte de yurtdışı ticaret potansiyelimizi yükseltmeyi hedefliyoruz. Gezenbebe, BMOM, BCYCLE, MacuVIS, HydroVIS, GlacoVIS ve CataVIS markalarımızla global pazarda başarılı bir açılma stratejisi belirledik. Bu strateji, katıldığımız fuarlar vesilesiyle ürünlerimizin büyük beğeni toplamasını ve uluslararası zincir mağazaların taleplerini içeriyor. Öncelikle, hedef pazarlarda kendimiz bulunarak ürünleri en iyi şekilde tanıtmak ve anlatmak istiyoruz. Tüm tanıtım materyalleri ve stratejisi hazır olduktan sonra memnuniyetle iş birliği yapacağımızı belirtiyoruz.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *