Türkiye'deki dijital platformların 2. çeyrekteki pazar payları

Türkiye'de yer alan dijital platformların 2. çeyrekteki pazar payları ve pazar payı gelişimleri haberimizde yer alıyor.

2022'nin 2. çeyreğinde dijital yayın platformlarının pazar payları

Ülkenin en büyük iki oyuncusu BluTV ve Netflix, 2. çeyreğin sonunda toplam %69'luk bir pazar payına sahipler. 

Blu Tv de ülkedeki en büyük üçüncü platform olan Prime Video'nun iki katından daha büyük.

2022'de pazar payı gelişimi

Disney+, Haziran 2022'de yeni piyasaya sürülmesine rağmen, şimdiden ülkedeki pazarın %5'inden fazlasını yönetiyor.

Netflix, Haziran ayının sonuna kadar +%1 pazar payı elde ederek grafiğin en iyi performansı gösteren BluTV'ye yavaş yavaş yaklaşıyor.

Netflix kararlı büyümesini sürdürse de pazarın daha küçük oyuncuları  Mubi (-%2), Prime Video (-%1) kayıplara uğradılar.

İLGİLİ HABERLER