İstanbul
Kapalı
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9398 %0.23
36,8623 %-0.99
93.951,91 %-6.266
3.216,39 -0,37
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Artık influencer olmanıza gerek yok! Instagram, ürün etiketlemeyi herkese açıyor

Artık influencer olmanıza gerek yok! Instagram, ürün etiketlemeyi herkese açıyor

Instagram, herhangi bir kullanıcının gönderilerinde belirli ürünleri etiketleyebilmesi için ürün etiketleme özelliğini genişletiyor. Şimdiye kadar,ürün etiketlemeyi yalnızca işletmeler ve içerik oluşturucular kullanıyordu. Ancak önümüzdeki birkaç ay içinde tüm ABD kullanıcılarına daha sonra tüm dünyaya bu özellik açılacak.

Okunma Süresi: 2 dk

Sosyal medya devi Instagram, e-ticarete yönelik adımlarının parçası olarak ürün etiketleme özelliğini ilk kez 2016 yılında kullanıma sunmuş, daha sonra video gönderilerinde ve hikayelerde (ve sonrasında Reels'te) ürün etiketlerini başlatmıştı. Instagram'ın alışveriş deneyimi gelişmeye devam ederken, platform, ürünleri doğrudan etiketlerden satın almanıza olanak tanıyan ve içerik oluşturuculara gönderilerinde ürünleri etiketleme olanağı veren bu özelliği sonunda herkese açıyor. 

Instagram, ürün etiketleme özelliğini ABD'deki tüm kullanıcılara açıyor. Yani artık gönderilerinizdeki ürünleri etiketlemek için artık bir işletme veya içerik oluşturucu hesabına ihtiyacınız olmayacak. 

INSTAGRAM ÜRÜN ETİKETLEME NASIL YAPILIR?
Bir ürünü etiketlemek için normal gönderi oluşturmaya başlamanız gerekiyor. Filtrenizi seçip gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra bir sonraki sayfaya geçin ve 'kişileri etiketle' seçeneğini kullanarak gönderinizdeki ürünlerin markasını etiketleyin. Buradan, fotoğraf veya videonuzdaki ürüne dokunabileceğiniz ve ardından bir etiket eklemek için o markanın ürününü arayabileceğiniz 'ürünleri etiketleyin'i göreceksiniz. Diğer kullanıcılar, gönderinizdeki ürün etiketlerini görebilecek ve satın alma işlemi yapmak için bunlara dokunabilecek.

Teknoloji devi Meta'ya ait Instagram'da 1,6 milyon kişi haftada en az bir ürün etiketliyor. Özelliği tüm kullanıcı tabanına genişletmek, kullandıkları ürünleri uygulamadaki arkadaşları ve aileleriyle paylaşmak isteyen tamamen yeni bir kullanıcı pazarı açabilecek organik, sponsorsuz gönderiler aracılığıyla ürünlerin görünürlüğünü artırmaya yardımcı olacak.

Bu arada sosyal medya platformu Instagram, ürünlerinden biri etiketlendiğinde işletme sahiplerinin bir bildirim alacağını açıkladı. Etiketli ürünleri olan gönderiler, bir işletmenin etiketli sekmesinde görünmekte. Markalar ayrıca hesap ayarlarından platformdaki herkesin etiketlerini açma veya kapatma seçeneğine de sahip olacak.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *