İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4702 %-0.05
36,5529 %-0.12
3.529.021 %2.978
3.072,37 0,62
Ara

Clubhouse'da ilk satış

Tüm dünyayı kasıp kavuran sosyal medya mecrası Clubhouse, bu kez bir satışa sahne oldu. İlk satılan ürün de zeytinyağı oldu.

Tüm dünyayı kasıp kavuran sosyal medya mecrası Clubhouse, bu kez bir satışa sahne oldu. Üstelik bu satışı bir kadın girişimci gerçekleştirdi. 

Gönül Kaplan, bu mecrayı fark edip satış amacıyla kullanan ilk kişi oldu. Dünya Gazetesi'nin haberine göre, Zeytinyağı üretip satan girişimci Gönül Kaplan, Clubhouse’un ilk satışını Türkiye'nin önde gelen içecek markalarından Dimes'in patronu Ozan Diren'e yaptı.

Kaplan, ilk satışı nasıl gerçekleştirdiğini şu sözlerle anlattı:

“Türkiye’de canlı yayında ilk satışı yapan kişi oldum. Üstelik yarım saatlik bir oturumda 2 bin 794 liralık satış yaptım. Bu büyük bir başarı. Tebrik telefonları bile aldım. Saat 14.00'te e-pazar oluşturarak e-tezgahımı açıp satışa başladım. Hali hazırda faaliyet gösteren bir e-ticaret sitem var. İlgilenenleri oraya yönlendirdim. Satış bu haliyle gerçekleşmiş oldu”

SİSTEM NASIL İŞLEDİ?

Kaplan, e- pazar olarak adlandırdığı odada e-tezgahını açarak satış gerçekleştiriyor. Satış öncesi ürünlerinden bahsediyor. Yayın sırasında ise ürünleri alabilmeleri için ilgilenenleri albahceden.com’a yönlendiriyor. Satış, yayın sırasında ücretin havale yöntemiyle gönderilmesiyle gerçekleşmiş oluyor.

Pazarlamanın yeni sistemlerle entegre olmasını savunan Gönül Kaplan, Clubhouse’da kendisi gibi girişimciliğe tutkuyla bağlı birçok insanın olduğunu ve bu insanların tek çatı altında toplanması gerektiğini belirtiyor. Bu düşüncesini hayata geçirmek için Girişimci Lobisi adını verdiği bir Clubhouse odasında 200’e yakın girişimci ile e-pazar sisteminde alışveriş festivali gerçekleştiriyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *