İstanbul
Açık
14°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,8129 %0.01
37,4543 %0.33
104.943,98 %2.935
3.178,46 0,25
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Disney, abone sayısında Netflix'i geride bıraktı

Disney, abone sayısında Netflix'i geride bıraktı

Son çeyrekte 14,4 milyon yeni abone kazanan Disney, dünya çapında 221 milyon abone sayısına ulaşarak ilk kez Netflix’i geride bıraktı.

Okunma Süresi: 1 dk

Temmuz ayının başlında 221.1 milyon abone sayısına ulaşan Disney, çevrimiçi içerik platformu sektöründeki önemli rakiplerinden Netflix'in abone sayısını geçti. Disney+’ın elde ettiği başarı, Wall Street tahminlerinin yaklaşık yüzde 45 üzerinde gerçekleşti.

Netflix'in son aylarda giderek daha fazla abone kaybettiği bildiriliyor. Toplam 220,7 milyon aboneye sahip şirket, geçtiğimiz ay 1 milyon abonesini daha kaybettiğini açıkladı.

Öte yandan, Disney Hindistan'da kriket maçlarının yayın haklarını kaybetmiş olmasının gelecek aylardaki abone artışında azalmaya sebep olabileceğini kaydetti.

Yetişkin televizyon yayın platformu Hulu ve spor platformu ESPN+'ı da bünyesinde barındıran Disney, sahibi olduğu yayınlara talebin güçlü kalmaya devam ettiğini kaydetti.

Koronavirüs salgınının yayılmasına karşı alınan tedbirler kapsamında kapanma uygulanması, evinde kalan milyonlarca insanı online içerik platformlarına yöneltmişti.

Son çeyrekte 14.4 milyon yeni Disney+ abonesi kazanan platformun yeni abonelerinin büyük bir çoğunluğu ABD dışından geliyor.

Disney+ Aralık ayı itibarıyla reklam içeren bir abonelik türünü de başlatacak. Reklam içeren abonelik bedeli 7.99 dolar, reklamsız abonelik ücreti ise 10.99 dolara yükselecek.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *