İstanbul
Açık
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,4635 %-0.01
38,2569 %-0.1
3.383,06 % -0,12
83.819,79 %-9.483
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Dünyanın en değerli otomobil markası belli oldu!

Dünyanın en değerli otomobil markası belli oldu!

Toyota, "2021 Dünyanın En Değerli Markaları" araştırmasında, en değerli otomobil markası seçildi.

Okunma Süresi: 1 dk

Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2021 Dünyanın En Değerli Markaları" araştırmasında, en değerli otomobil markası Toyota seçildi.

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2021 Dünyanın En Değerli Markaları" araştırmasında, marka değerini geçen yıla oranla yüzde 5 artırarak tüm otomobil markaları arasında ilk sıradaki yerini korumayı başardı.

Japon şirketin marka değeri 51 milyar 995 milyon dolardan 54 milyar 107 milyon dolara yükseldi.

Raporda, dünya için daha fazlasının yapılması gerektiği belirtilerek; ekonomi, toplum, ülkeler, çevre ve canlılar için küresel bir dönüm noktasında olunduğu aktarıldı. Raporda, tüm bu sorunların kesiştiği noktada da iklim krizinin tüm canlılar üzerinde "hayal edilemez" etkileri olacağı kaydedildi.

Toyota'nın iklim kriziyle mücadelesi

Toyota, şimdiden otomobillerini ve toplumu düşük karbonlu bir geleceğe hazırlıyor. İlk kez 1997 yılında otomobilde devrim niteliğindeki hibrit teknolojisine sahip modelini sunan Toyota, hibrit otomobil satışlarında tüm dünyada 18 milyon 321 bini geçerek liderliğini korudu.

Toyota, şu ana kadar 18 milyondan daha fazla hibrit araç satışı gerçekleştirerek, 140 milyon ton civarında karbondioksit salımını dengeleyecek 11 milyar ağacın oksijen salımına denk gelen bir orana ulaştı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *