İstanbul
Hafif kar yağışlı
4°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,4592 %0.37
38,1983 %-0.2
95.112,00 %-3.237
3.438,13 0,27
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Elon Musk, Twitter’ın ismini neden değiştirdi?

Elon Musk, Twitter’ın ismini neden değiştirdi?

Satın aldığı sürecin başından beri Twitter üzerinde birçok değişiklikler yapan Elon Musk, en başından beri planının ne olduğunu anlattı. Eylül 2022’de Elon Musk tarafından satın alınan Twitter, 24 Temmuz’da yeni bir logoya ve yeni bir isme sahip olmuştu...

Okunma Süresi: 1 dk

Musk, henüz Twitter’ı satın almadan önce Twitter’a rakip olacak bir platform kurmak istediğini, ilk olarak 1999 yılında satın aldığı “x.com” alan adını da bu amaçla kullanabileceğini açıklamıştı. Twitter’ın markasal dönüşümünün resmen başladığı ikinci günde Musk, Twitter’ı asıl satın alma amacını ve adını değiştirme nedenini açıkladı.

Elon Musk’ın paylaşımı şu şekilde: “Twitter, hem ifade özgürlüğünü sağlamak hem de her şey uygulaması olan X için ‘hızlandırıcı’ olarak X Corp tarafından satın alındı. Bu, sadece adını değiştiren bir şirket değil, aynı şeyi yapan bir şirket.   Twitter adı, kuşların cıvıltısı gibi, 140 karakterlik mesajlar olduğunda mantıklıydı ancak şimdi birkaç saatlik video da dahil olmak üzere hemen hemen her şeyi gönderebilirsiniz.   Önümüzdeki aylarda, kapsamlı iletişim ve tüm finansal dünyanızı yönetme imkânı ekleyeceğiz. Twitter adı bu bağlamda bir anlam ifade etmiyor, bu yüzden kuşa veda etmeliyiz.”

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *