İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4661 %-0.06
36,5420 %-0.16
3.550.537 %3.58
3.073,62 0,66
Ara
MUHALIF GAZETECILIK BİLİM - TEKNOLOJİ Instagram, IGTV özelliğini kaldırıyor

Instagram, IGTV özelliğini kaldırıyor

Instagram, 3 yıl önce kullanıcıların beğenisine sunduğu IGTV'yi kaldırıyor. IGTV yerine gelecek yeni özelliğin ise platformun Reels'tan elde ettiği başarıyı pekiştirip içerik üreticileri için kullanışlı bir zemin oluşturması bekleniyor.

Platformda bir çığır açması beklenen IGTV,  beklentileri karşılayamadı ve içerik üreticileri, IGTV için bir şeyler üretmekten epey uzak kaldı.

Dünyanın en sık kullanılan sosyal medya platformu, IGTV'den elde edemediği başarıyı Reels'tan elde etti ve şimdi de bu başarısını IGTV yerine gelecek bir özellikle pekiştirmek istiyor. 'Instagram TV' adı verilen bu özellik, 60 dakika uzunluğa kadar içeriklerin "dikey bir şekilde" izlenmesine olanak sağlayacak.

Kazanç sağlanabilecek

Kullanıcılar, IGTV'de yayınlanan içeriklere konum ve kişi etiketleyemiyordu. Platform tarafından gelen açıklamaya göre Instagram TV ile tüm bu sorunlar ortadan kalkacak. İçerikler, tıpkı Reels'de olduğu gibi dikey bir şekilde görüntülenecek ve ayrıca birçok filtre ve kırpma gibi özellikler de kullanıcılara sunulacak.

Instagram TV'nin dikkat çeken özellikleri arasında ön izleme süresinin 60 saniyeye, video uzunluğunun da 60 dakikaya çıkarılması yer alıyor. Aynı zamanda Instagram'ın yaptığı açıklamaya göre içerik üreticileri, Instagram TV üzerinden kazanç sağlayabilecek. Facebook'un 2022 sonuna kadar içerik üreticileri için ayırdığı 1 milyar dolarlık bütçe, Instagram TV için de kullanılacak.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *