İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4690 %-0.06
36,5214 %-0.22
3.518.876 %3.201
3.069,86 0,54
Ara
MUHALIF GAZETECILIK BİLİM - TEKNOLOJİ Instagram, yeni 'para kazanma' özelliklerini açıkladı

Instagram, yeni 'para kazanma' özelliklerini açıkladı

Instagram, yeni açıkladığı üç özellikle birlikte, kullanıcıların takipçileriyle doğrudan abonelik sistemi üzerinden ilişki kurabileceklerini duyurdu.

Instagram CEO'su Adam Mosseri, kullanıcılara güvenilir bir gelir akışı sunan OnlyFans ve Patreon gibi sitelerle rekabet etmek amacıyla, platformu kullanan içerik oluşturucular için üç yeni para kazanma özelliği açıkladı.
Mosseri, Çarşamba günü yeni özellikleri açıklayan bir Instagram gönderisinde "İçerik üreticileri, hayatlarını kazanmak için ne yaparlarsa onu yaparlar ve bunun tahmin edilebilir olması önemlidi. Abonelikler, öngörülebilir bir gelir elde etmenin en iyi yollarından biri" ifadelerini kullandı.

Şu an için yalnızca önceden seçilmiş küçük bir içerik oluşturucu grubu tarafından kullanılabilen yeni özelliğe göre, kullanıcıya 'abone olan' takipçiler, özel canlı yayınlara ve hikaye paylaşımlarına erişebilecek. İçerik üreticileri ise, kendilerine abone olan kişileri, kullanıcı adlarının yanındaki mor rozetlerden tanıyacak.

Yeni özellikler ayrıca, Instagram'ın sahibi Meta'nın CEO'su Mark Zuckerberg tarafından da duyuruldu.

'Aboneler başka uygulamalara da taşınabilecek'
Mosseri, aboneliğe dayalı modelin sonunda Instagram dışına da yayılabileceğini ve içerik oluşturucuların 'abone listelerini alıp Instagram'dan diğer şirketler tarafından oluşturulan diğer uygulamalara ve internet sitelerine taşıyabileceğini' söyledi. Bu 'taşınma' işlemi, abonelerin kullanıcı verilerinin el değiştirmesi anlamına geliyor:

"İçerik oluşturucular, abonelerle olan ilişkilerini sahiplenmeli."

Kullanıcıları ekran kayıtları veya ekran görüntüleri aracılığıyla abone içeriğini yeniden paylaşmaya karşı uyaran bir Meta sözcüsü ise, şirketin içerik oluşturucularla kurulacak ilişkişnin de sahibi olacağını açıkça belirtti ve içerik oluşturucuları ücretli içeriğin izinsiz yeniden kullanımını bildirmeye çağırdı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *