İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4848 %0.01
36,6914 %0.27
3.493.600 %2.056
3.065,56 0,40
Ara
MUHALIF GAZETECILIK BİLİM - TEKNOLOJİ İtalya'da fenomenler, diğer medya kuruluşlarıyla aynı kurallara tabi tutulacak

İtalya'da fenomenler, diğer medya kuruluşlarıyla aynı kurallara tabi tutulacak

Fenomenlerin faaliyetlerinin İtalyan İletişim Otoritesi'nin (AGCOM) gözetimi altına gireceği belirtildi.

Kurallar başlangıçta bir milyondan fazla takipçisi olan içerik oluşturuculara uygulanacak.

AGCOM patronu Giacomo Lasorella, "Fenomenlerin Vahşi Batısı sona erdi. Büyük olanlarla başlıyoruz, ancak diğer fenomenlerin de uyum sağlaması gerekecek" dedi.

Önde gelen fenomenler, marka iş birliklerini açıkça etiketlemezlerse veya ticari çıkarlarını açıklamazlarsa ağır para cezalarıyla karşı karşıya kalacaklar.

Önerilen yönergeler ayrıca, bir markayla iş birliklerini ve ticari çıkarlarını doğru bir şekilde tanıtamayan etkileyicilere yönelik 250 bin euroya kadar para cezaları içeren sert cezalar içeren yeni düzenlemelerle çocukları korumayı da amaçlıyor.

AGCOM yaptığı açıklamada, tedbirlerinin "ticari iletişim ve kişilerin temel haklarının, küçüklerin ve spor değerlerinin korunmasını" kapsayacağını söyledi.

Açıklamada, ürün yerleştirme durumunda "etkileyicilerin içeriğin reklam niteliğine ilişkin bir uyarı eklemesi gerekmektedir" denildi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *