İstanbul
Parçalı bulutlu
9°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,5594 %0.16
36,5618 %-0.36
3.739.903 %2.403
3.081,85 -0,38
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Türk yapımı korku oyunu 239 ülkede satışta

Türk yapımı korku oyunu 239 ülkede satışta

Heyecanla beklenen kısa ama yoğun atmosferik bir korku deneyimi yaşatan Frightence, Microsoft Xbox ,Sony Playstation ve Nintendo Switch platformları üzerinden oyun dünyası ile buluştu.

2022’nin en heyecan verici korku oyunlarından biri olması beklenen , Microsoft Xbox One, Xbox Series X|S, Sony Playstation 4 ve Nintendo oyunu Frightence çıktı. Anlatı ve aksiyonun dengelendiği, kısa bir deneyim sunan ama her adımda kışkırtıcı olaylarla, tüyler ürpertici ve esrarengiz karakterlerle dolu bir korku oyunu olan Frightence’ın oyun dünyasına yeni bir soluk getirmesi bekleniyor.

“Kısa ama yoğun , atmosferik bir korku deneyimi yaşatmak”

Microsoft Xbox, Sony Playstation ve Nintendo platformları için birçok oyun yapımcısı ve geliştiricisi olan Frightence'ın yaratıcı yönetmeni ve yapımcısı Barış Tarımcıoğlu, kısa ve öz olarak nitelediği yeni oyununun kendisi için ayrı bir önem taşıdığını vurgulayarak şu bilgileri verdi:

“Frightence’ı kısa ve öz olarak nitelendirebiliriz. Daha önce geliştirdiğim 3 farklı korku oyunundan sonra fark ettim ki bağımsız oyun geliştirmenin gizli tehlikelerle dolu yolculuğunda en önemli unsur anlatı ve aksiyonu dengelemek.  Vizyonumuz ise basitti; kısa ama yoğun ve atmosferik bir korku deneyimi yaratmak… Etkileşimli unsurları en temelden basit tutmayı ve oyuncuların oluşturmaya çalıştığımız anlatı konseptine odaklanmasını istedik. Bağımsız korku oyunlarının en büyük tuzağı arka plan hikayesini fazla uzun yazmaktır. Oyuncular, Triple A oyunlara nispeten daha düşük bütçeli bağımsız oyun oynadıklarını bildiklerinden bağımsız oyunlarda daha benzersiz, zıt ve ayırt edilebilir bir deneyim yaşamak istiyorlar. Bu sebeple, Frightence için yaptığımız şey, birçok farklı karakterle çok katmanlı ve derin bir hikâye yazmak ve oyuncunun bu hikayelere perdenin arasından bakarak deneyimlemesi için bir olay örgüsü oluşturmak oldu…”

IDXbox ekibinden, Frightence'ın sertifikasyon sürecinde önemli destek

Üç yetenekli geliştiriciden oluşan çekirdek bir ekip tarafından geliştirilen Frightence’ın yapım süreçlerine de değinen Barış Tarımcıoğlu, “Bağımsız oyun geliştiricilerinin sadece bütçe gibi büyük engelleri aşmak yanında teknik sorunların üstesinden gelmesi de önem taşıyor. Bununla birlikte Xbox konsolları için oyun geliştirme süreci oldukça rahat bir süreç; IDXbox ekibi, Frightence'ın sertifikasyon sürecinde bize karşı son derece sabırlı ve yardımseverdi. Kullandığımız oyun geliştirme motoru Unreal Engine 4 ,bize vizyonumuzu gerçekleştirmemizde oldukça fayda sağladı” dedi.

Bir oyuncunun hayal gücünü bir korku oyunu ile tetikleyebilmek en büyük ödül

Kısa bir deneyim olmasına rağmen atılan her adımda adrenalin ve heyecanı yüksek, esrarengiz karakterlerle dolu bir korku oyunu olan Frightence’ın hayal gücünü zorlayacağını da anlatan Tarımcıoğlu, oyuncunun hayal gücünü bir korku oyunu ile tetikleyebilmenin, bir bağımsız geliştiricinin bu türde başarabileceği en iyi şey olduğunu ve bunun da Frightence’in geliştiricileri olarak kendilerinin en büyük ödülü olacağını ifade etti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *