İstanbul
Hafif kar yağışlı
4°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,4625 %0.43
38,2087 %-0.12
95.338,00 %-3.107
3.438,40 0,27
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Türkiye’nin ilk e-ticaret fuarına günler kaldı

Türkiye’nin ilk e-ticaret fuarına günler kaldı

Türkiye’nin ilk ve tek e-ticaret fuarı WORLD ECOM EXPO, 29-30-31 Mart 2022’de Antalya’da düzenlenecek.

Okunma Süresi: 3 dk

Türkiye’de e-ticaret yapan, yapmayı düşünen tüm kişi, kurum, şirket ve firmalar; dünyanın en büyük e-ticaret şirketleriyle doğrudan iletişim kurma şansına sahip oluyor… Türkiye’nin ilk ve en büyük e-ticaret fuarı olma özelliği taşıyan WORLD ECOM EXPO’ya katılan herkes için yeni ortaklıkların kapısı her an açılabilir. 

Küresel e-ticaret sektöründen 150 milyar dolar pay alan fuara; Amerikan Wayfair’den Çin’in e-ticareti yeniden şekillendiren markası AliExpress’e, dünyanın en büyük kargo şirketlerinden ödeme servisi sağlayıcılara kadar neredeyse tüm büyük markalar katılacak. Antalya’da düzenlenecek fuarın en temel amacı, tüm katılımcıları dev markalar ile bir araya getirip yeni ortaklıkların kapılarını aralamak. 

35 ülkeden dev firmaların katıldığı, toplam 1,5 milyar dolarlık e-ticaret hacmine sahip bir ortam kurulacak

Fuar öncesi düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan WORLDEF Kurucusu Ömer Nart “1.5 milyar dolarlık e-ihracat hacmi oluşacak.” dedi. Ticaret Bakanlığı tarafından da desteklenen fuar, jeopolitik konum avantajıyla Türkiye’yi bir “e-ticaret merkezi” haline getirme vizyonunun izlerini de taşıyor. 

İş Bankası’nın ana iş ortağı olarak yer alacağı fuarın sponsorları arasında Mirakl, Channel Advisor, Cdek, UPS, Aras Kargo, Prapazar ve Shopiverse Diamond gibi önemli markalar yer alıyor. 

Küresel perakende markalarından 137, pazaryeri markalarından 43 üst düzey yönetici ve toplamda 1000’den fazla şirket yerini alacak

Katılımcı sayısının 1200’e ulaştığı WORLD ECOM EXPO’ya ABD’den Wayfair,  Payoneer, ve Channel Advisor; Çin’den AliExpress, Fransa’dan Mirakl, Almanya’da Zalando, Polonya’dan da Allegro gibi, ülkesinin en önde gelen markaları katılıyor. Bu sebeple yerli markalar ve firmalar için yurt dışına açılmalarını sağlayacak ortaklıklar fuar kapsamında sonuçlanacak. 

Bugüne kadar global ölçekte 8 kez bu etkinliği düzenlediklerini belirten WORLDEF Kurucusu Ömer Nart şu açıklamalarda bulundu: 

“Avrupa, Afrika, Orta Doğu, Kafkaslar ve Asya’ya yakın bir konumda bulunan Türkiye, e-ticaret için çok önemli avantajlara sahip. Bu sebeple dünyada e-ticaretin nabzının atacağı bir expo konsepti hazırladık. Türkiye’den Trendyol, N11, Getir, Hepsiburada gibi dünyada adından söz ettiren dev pazaryeri firmalarımızın yanı sıra, Avva, Damat Tween, Arzum gibi sektörün önde gelen perakende şirketleri de bu fuara katılacak.  Bu firmalar bazılarının sahipleri bazılarının CEO’ları bazılarının da karar alma seviyesindeki direktörleri tarafından temsil edilecek”

“Sınır ötesi e-ticarette büyük bir pasta var. Bu pastadaki payımızı en kısa sürede artırmamız lazım. Bu etkinlik bunun için çok büyük fırsatlar içeriyor. World Ecom Expo, bu açıdan bakıldığında çok stratejik bir etkinlik olarak dikkat çekiyor. Uluslararası e-ticaret arenasının güçlü oyuncuları bu etkinlikte yer alacak. Bu sebeple hem sınır ötesi e-ticaret hem e-ihracat hem de mikro ihracat potansiyeline katkı sunacak bir etkinlik olarak konumlandırıyoruz.”

Etkinliğin katılımcılarını neler bekliyor?

  • Antalya Pine Beach Belek’te 2 gece 3 gün tatil konseptinde çalışma imkanı. 
  • Fuar kapsamında katılımcı markalara ait 75 farklı stant açılacak.
  • 3 farklı sahnede, bir kaç salonda 50’den fazla konuşmacı e-ticarete yönelik tecrübelerini paylaşacak.
  • Uluslararası pazarlarda rekabet edebilmek için gerekli networking imkanı,
  • B2B eşleştirmelerle işleri global pazarlara taşıma fırsatı,
  • Workshop ve masterclass sınıflarında e-ticaret ile ilgili yurtdışına satış konusunda eğitimler düzenlenecek.
  • Ayrıca fuarın gala gecesinde Okan Bayülgen, metaverse konulu bir talkshow gerçekleştirecek. 
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *