İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,7508 %0.01
37,3191 %-0.56
103.034,54 %3.513
3.172,74 0,69
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Twitter yeni adıyla X, 3 ayda içerik üreticilerine milyonlarca dolar ödedi

Twitter yeni adıyla X, 3 ayda içerik üreticilerine milyonlarca dolar ödedi

ABD merkezli sosyal medya platformu X'in CEO'su Linda Yaccarino'nun açıkladığı bilgilere göre fenomenlere 3 ayda milyonlarca para ödendi.

Okunma Süresi: 1 dk

Twitter yeni adıyla X platformunun içerik üreticilerine büyük ödemeler yaptığı ortaya çıktı. X CEO'su Linda Yaccarino, platformun içerik üreticilerine 20 milyon dolar gibi yüksek bir ödeme yaptığını duyurdu.

Bu girişim, Temmuz ayında başlatıldı ve doğrulanmış kullanıcılara, son üç ay içinde 5 milyondan fazla tweet gösterimi elde etmeleri koşuluyla, gönderilerine verilen yanıtlardan elde edilen reklam gelirinden pay vermeyi amaçlıyor.

Elon Musk, Temmuz ayında yapılan ilk ödemelerin Şubat ayından itibaren biriken kazançları kapsadığını açıkladı. Bu yüksek ödemeler, programa katılan içerik üreticilerinin hızlı büyümesini ve platformdaki reklam gösterimlerinde artışı gösteriyor.

X'in dönüşümü de dikkat çekiyor. X artık "Her Şey Uygulaması" olarak adlandırılıyor ve içerik üreticilerine odaklanan bir yaklaşım benimsemiş durumda. Bu yaklaşım, hem içerik üreticilerine hem de reklamverenlere fayda sağlayarak platformu cazip kılıyor.

Programa katılmak için X kullanıcılarının Premium veya Onaylı Kuruluşlara abone olmaları, en az 500 takipçiye ve gönderilerinde 5 milyon organik gösterime sahip olmaları gerekiyor.

X'in bu önemli hamlesi, içerik üreticilerinin finansal olarak ödüllendirilmesini ve platformun büyümesini hızlandırmasını amaçlıyor.

X, kullanıcılar, içerik üreticileri ve reklamverenler için bir kazan-kazan durumu yaratmayı hedefliyor.

Bu haber The Information tarafından paylaşılan bir rapora dayanmaktadır.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *