İstanbul
Parçalı az bulutlu
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,8644 %0.24
37,3315 %0
104.627,45 %-0.249
3.223,24 0,24
Ara
Muhalif. ÇEVRE Her 2 kişiden biri sürdürülebilir ürünleri tercih ediyor!

Her 2 kişiden biri sürdürülebilir ürünleri tercih ediyor!

İklim değişikliğinin gün geçtikçe daha çok hissedilmesi ve artan farkındalık, alışkanlıkları da değiştiriyor. PwC tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, 2 kişiden biri (%50) sürdürülebilir ürünleri satın alıyor. Kullanıcılar alışkanlıklarını değiştirmeye yaşam alanlarından başlarken, dekorasyonda sürdürülebilir ürünler giderek daha çok tercih ediliyor. 

Okunma Süresi: 2 dk

İklim krizinin gün geçtikçe hissedilmeye başlaması tüketici alışkanlıklarını değiştirmeye devam ediyor. PwC’nin konuya dair gerçekleştirdiği Küresel Tüketici İçgörüleri Nabız Anketi’nde, 2019’da yalnızca 3 kişiden biri (%35) çevreyi korumaya yardımcı olmak için sürdürebilir ürünleri tercih ederken, 2021’de tekrarlanan araştırmada ise 2 kişiden birinin (%50) seçimlerini sürdürülebilir ürünlerden yana kullandığını gösteriyor. Çevreye duyarlı ürün tercihinin artması, sektörel trendlere ve özellikle de B2C iş yapan şirketlerin ürün geliştirme süreçlerine yön veriyor. 

Özellikle pandemi döneminde, evler başta olmak üzere kapalı mekanlarda daha fazla zaman geçirilmesiyle, doğaya duyulan özlemin dekorasyon trendlerini doğrudan etkilediğine dikkat çeken Seramiksan  Direktörü M. Süreyya Çağlar , “Evlerde her anlamda yeşile alan açıldı. Kapalı mekanda daha fazla bitki yetiştirme eğilimi gösteren kullanıcılar, yaşam alanlarında doğaya dair unsurları, doğal ürünleri ve çevreye duyarlı seçimleri ön plana çıkardı. İklim krizinin etkilerini daha fazla hissettikçe, doğanın ikinci bir seçeneğinin olmadığını anlayan tüketiciler, artık her alanda sürdürülebilir ürünlere daha fazla rağbet ediyor. Dekorasyon ise bu değişimin ilk basamağını oluşturuyor” dedi. 

Sürdürülebilirlik karolarla yaşam biçimine dönüşüyor

Sürdürülebilir iş modelinin günümüz iş dünyası için bir kriter olduğunu belirten Süreyya Çağlar, “Elbette 'yeşil duyarlılık' konforlu bir yaşamı geride bırakmak anlamına gelmiyor. Sürdürülebilirliği entegre ettiğimiz ürünlerimizde gerek ev gerekse işletme sahipleri için malzemesiyle dayanıklı, temizlenebilirliğiyle ise kullanışlı ve konforlu bir ürün yelpazesi sunuyoruz. Seramiksan olarak modern baskı tekniklerimiz sayesinde hiçbir ağaç kesilmeden, ahşabın güzelliğini dayanıklı porselen yüzeylere taşıyoruz. Bu şekilde hem doğayı koruyor, hem de ürünlerimizi birer tasarım unsuruna dönüştürerek kullanıcılarımızın estetik ihtiyaçlarını karşılıyoruz” dedi. 

Doğanın renkleri iç ve dış mekanlara taşınıyor

Doğa ve çevre odaklı geniş bir ürün portföyüne sahip olduklarını aktaran Seramiksan  Direktörü M. Süreyya Çağlar, “Doğadan unsurları evlerinde görmek isteyen kullanıcılar için 1994’ten bu yana çevreye duyarlı seriler tasarlıyoruz. Gerek iç gerekse dış mekanda kullanılabilen karolarımızla sürdürülebilirlik arzusunu yaşam alanlarına taşıyoruz. Sagano, Monte Verde ve Classwood porselen karo serilerimizle doğanın renklerini hem zemin hem de duvarlara yansıtıyoruz” ifadelerini kullandı. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *