İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4896 %0.02
36,5996 %0.01
3.448.391 %0.985
3.064,36 0,36
Ara
MUHALIF GAZETECILIK DÜNYA New York Times’ın dijital abonelik kazancı dudak uçuklattı: 1 milyar dolar!

New York Times’ın dijital abonelik kazancı dudak uçuklattı: 1 milyar dolar!

The New York Times Co. tarafından yapılan açıklamada, 2023’ün dördüncü çeyreğinde ücretli dijital abone sayısına 300 bin kişi daha eklendiğini belirtildi. Böylelikle şirketin dijital aboneliklerden elde ettiği yıllık gelir ilk defa 1 milyar doları geçmiş oldu.

The New York Times, yılın son üç ayında toplam gelirin 676.2 milyon dolar olduğunu bildirdi. Bu rakam, bir önceki yılla hemen hemen aynı. Şirketin düzeltilmiş faaliyet karı da yüzde 8.5 artışla 154 milyon dolara yükseldi.

Şİiket son senelerde abonelere bir dizi ürün sunmaya odaklandı. Şirket, bu ürünler arasında ana haber yayınının yanı sıra Wordle ve Spelling Bee gibi oyunlar, ürün araştırma sitesi Wirecutter, yemek tarifi uygulaması ve spor haber sitesi The Athletic’i sayıyor.

The New York Times’ın iki yıl önce 550 milyon dolara satın aldığı The Athletic, dördüncü çeyrekte de para kaybetmeye devam etti. Ancak işletme zararı bir önceki yılki 9.6 milyon dolardan 4.4 milyon dolara indi. The Athletic’in geliri de yüzde 31.3 artışla 38.5 milyon dolara ulaştı.

Yıl sonu itibarıyla The New York Times’ın 10,36 milyon abonesi vardı. Bunların 9.7 milyonu sadece dijital abone. Şirketin 2027 yılı sonuna kadar 15 milyon aboneye ulaşmayı hedefliyor. Şirket, 2023 yılı sonunda 709.2 milyon dolar nakit ve satılabilir menkul kıymete sahip olduğunu açıkladı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *