İstanbul
Açık
14°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,8109 %0.02
37,4600 %0.34
104.089,05 %1.979
3.177,48 0,22
Ara
Muhalif. DÜNYA OnlyFans'ın sahibi 2 yılda 500 milyon dolar gelir elde etti

OnlyFans'ın sahibi 2 yılda 500 milyon dolar gelir elde etti

Kullanıcılar sitede 2021'de 4,8 milyar dolar harcadı

Okunma Süresi: 1 dk

Özellikle Covid-19 salgını sonrasında hızla büyüyen OnlyFans'ın sahibi Leo Radvinsky, platformun artan popüleritesinden sonra 2 yılda 500 milyon dolar gelir elde ettti. Pornografi ve bilgisayar uzmanı olan Radvinsky'ye  yapılan temettü ödemeleri şirketin kârında 7 kat artış yaşandığını gösterdi.

Financial Times'da yer alan habere göre 2021'de 284 milyon dolar ve bu yıl 233 milyon dolar olan ödemeler, Radvinsky'yi İngiltere'deki bir internet girişiminin en çok kazanan sahiplerinden biri haline getirdi. 

Şirket, yıllık raporunda, 2021 yılı Kasım ayına kadar olan vergi öncesi karının 61 milyon dolardan 433 milyon dolara yükseldiğini, gelirlerin ise 358 milyon dolardan 932 milyon dolara yükseldiğini açıkladı.

Kullanıcılar 2021'de platforma 4,8 milyar dolar harcadı

OnlyFans, fitness eğitmenleri, müzisyenler ve erotik yıldızlar gibi içerik oluşturucularının videolarını doğrudan hayranlarına satabilmelerine imkan tanıyan bir platform. Platform, ayda 5 ila 20 dolar arasında kazanan içerik üreticilerinden, gelirlerinin yüzde 20'si kadarını kesiyor.

OnlyFans kullanıcıları, pornografi, egzersiz önerileri ve yemek pişirme ipuçları için 2021'de platformda toplamda yaklaşık 4,8 milyar dolar harcadı ve bunların çoğu doğrudan içerik oluşturuculara gitti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *