İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,7549 %0
37,3001 %-0.61
101.854,42 %2.576
3.176,44 0,81
Ara
Muhalif. DÜNYA Victoria's Secret 4 yıl aradan sonra podyuma geri dönüyor!

Victoria's Secret 4 yıl aradan sonra podyuma geri dönüyor!

Her yıl 'Victoria's Secret Moda Şovu' adıyla defile düzenleyen ünlü iç çamaşırı markası Victoria's Secret, şirkete yönelik bazı eleştiri ve tartışmalar nedeniyle verilen 4 yıllık bir aranın ardından podyumlara geri döndüğünü açıkladı.

Okunma Süresi: 2 dk

Son olarak 8 Kasım 2018'de düzenlenen ve her yıl çok sayıda ünlünün ve modellerin bir araya geldiği en önemli moda etkinliklerinden biri olarak görülen Victoria's Secret defileleri geri dönüyor.

İç çamaşırı markası Victroia's Secret, geçtiğimiz yıllarda cinsel saldırı, kadın düşmanlığı, toksik iş ortamı, tüm kadınları ve vücut tiplerini kapsamama gibi çeşitli konularda eleştirilmiş ve ortaya kimi iddialar atılmıştı. Dönemin Pazarlama Başmüdürü Ed Razek hakkında 30'dan fazla Victoria's Secret çalışanı tarafından cinsel saldırı suçlaması yapılmıştı.

Geçtiğimiz yıl ise çevrimiçi içerik platformu Hulu'da yayınlanan 'Victoria's Secret: Angels and Demons' (Victoria's Secret: Melekler ve Şeytanlar) isimli bir belgesel, şirketin kadınların kendi vücutları hakkında kötü hissetmesine neden olan kadın düşmanı uygulamalarını gündeme getirerek şirket imajı üzerinde daha da büyük bir hasar yaratmıştı.

Yakın geçmişte yaşanan bu olayların ardından şirketin mevcut Finans Müdürü Timothy Johnson, Victoria's Secret'i daha kapsayıcı yapmak istediğini söyledi. People dergisine konuşan Johnson, "Moda şovumuzun bu yıl içinde gelecek olan yeni versiyonunu desteklemek ve sektöre yatırım yapmak için pazarlama harcamalarına yönelmeye devam edeceğiz" dedi.

Tüketiciler ise, Victoria's Secret'taki değişim rüzgarlarının farkına varmaya başladı. Şirket son zamanlarda trans kadın ve erkeklerin yanı sıra, engelli modelleri bünyesine kattı. Ancak kimileri bu çabaları ortaya koymakta geç kalan Victoria's Secret'ın imajını kurtarmasının kolay olmayacağını söylüyor.

People dergisine konuşan bir şirket sözcüsü bu eleştirilere ise şöyle yanıt veriyor:

"Daha önce de belirttiğimiz gibi, yeni marka projeksiyonumuz ve misyonumuz yol gösterici ilkemiz olmaya devam edecektir. Bu da bizi bugüne kadarki en iyi pazarlama ve eğlence ürünlerimizden birini geri kazanmamız ve bugün kim olduğumuzu düşünmek için kendimize dönmemiz gibi yeni alanlara götürecektir. Bu yıl sonlarında daha fazla şey paylaşacağımız için heyecanlıyız."

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *