İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,7508 %0.01
37,3191 %-0.56
103.034,54 %3.513
3.172,74 0,69
Ara
Muhalif. EKONOMİ Yemeksepeti'nde yeni özellik tanıtıldı

Yemeksepeti'nde yeni özellik tanıtıldı

Yemeksepeti yeni özelliği Yemeksepeti Mahalle'yi duyurdu.

Okunma Süresi: 2 dk

Yemeksepeti Mahalle için önemli bir adım atıldı ve 60 ilde faaliyet gösteren Marketyo satını alınarak Yemeksepeti bünyesine katıldı.

Yemeksepeti yakın zamanda Yemeksepeti Mahalle isminde bir özelliği kullanıma sunacak. Yemeksepeti Mahallle, mahallenizdeki küçük esnafın ürünlerinin kapınıza kadar ulaştırılmasını sağlayacak. Yemeksepeti ile yemek, Banabi ile market ürünlerini kapınıza kadar getiren Yemeksepeti, yeni özelliği ile kırtasiye, fırın, bakkal, manav, pet shop gibi çeşitli esnafların ürünlerini size ulaştıracak. Yemeksepeti Mahalle, Getir’in İstanbul’da kullanıma sunduğu Getir Çarşı’ya rakip olacak.

Yemeksepeti yeni özellik için büyük bir adım attı ve 60 ilde online market hizmeti veren Marketyo’yu satın aldı. Marketyo, Türkiye’nin pek çok şehrinde 2 bini aşkın süper marketi bünyesinde bulunduruyordu. Yerel marketlerin online market alışverişi hizmeti vermesini sağlıyordu. Marketyo artık Yemeksepeti’nin bir parçası olacak. Ekip çalışanları, Yemeksepeti Mahalle özelliğinin geliştirme çalışmalarında görev alacak. Anlaşmanın maddi detayı açıklanmadı.

Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın, Yemeksepeti Mahalle özelliği ve Marketyo'nun satın alınması hakkında şunları söyledi:

“Yemeksepeti Mahalle ile kullanıcılarımıza mahallelerindeki esnaflardan ve yerel market zincirlerinden istedikleri ürünlere kolaylıkla ulaşmalarını sağlamakla kalmıyoruz, aynı zamanda esnafı da dijitalleştirerek yerel ekonomiye katkı sağlamayı hedefliyoruz. Marketyo uzun süredir dikkatimizi çeken bir uygulamaydı. Marketyo’nun hedeflerimizle uyuşan doğru organizasyon yapısı ve sistemlerindeki çok sayıda yerel marketi Yemeksepeti kullanıcılarına ulaştırabilecek olmamız satın alma kararını olumlu etkiledi.  Bu satın alma ile birlikte Marketyo  ekibi Yemeksepeti’nin bir parçası olacak. Yemeksepeti’nin Türkiye’den yaptığı bu satın alma Türk e-ticaret sektörünün en önemli yatırımlarından biri olarak önemli bir örnek teşkil ederken, Türkiye’de girişimciliğin değerlenebildiğini gösterebilmek açısından da genç girişimcilere ilham verecektir. Yeni dönem için heyecanlıyız.”

Yemeksepeti İş Geliştirme’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mert Baki ise "Mahallenizde alışık olduğunuz ve tanıdığınız kasap, manav, şarküteri, bakkal, kuruyemişçi, petshop, aktar, balıkçı vb. küçük işletmeler artık gerçek bir dijitalleşmeye adım atıyor. Mahalle esnafını dijitalleştirmek ve sürdürülebilir şekilde yeni çağa hazır olmalarını sağlamak bizim şirket olarak yeni dönemdeki hedefimiz. ‘Yemeksepeti Mahalle’ye iş yerlerinin hızla entegrasyonlarını sağlayabilmek için geliştirdiğimiz mobil aplikasyon sayesinde esnaflar akıllı telefonları aracılığıyla iş ve sipariş takibini kolaylıkla yapabilecekler.” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *