Cem Yılmaz, Beymen alışverişinde yaşadığı olumsuz müşteri deneyimini sosyal medya hesabından takipçileriyle paylaştı.
Beymen’in internet sitesinden satın aldığı 43 bin liralık lambanın kırık gelmesinin akabinde yaşadığı mağduriyeti dile getiren Yılmaz, markanın müşteri hizmetlerinin yaklaşımından şikâyet etti. Yılmaz, markayı etiketleyerek gerçekleştirdiği paylaşımda durumu şu şekilde aktardı:
“Neredeyse 20 gün önce bu kırık lamba eve geldi…Fiziken geri gönderdim rica ettim yok dedi onlinedan kayıt oluşturun..ok dedik…@beymen in app inden kayıt oluşturdum arayan soran yok Lamba 43 bin lira dedim ya sabır…@Bakaracollection a mail attım dediler yok biz kontrol edip kutuya koyuyoruz ! Yani diyor ki Cem efendi lambayı kırmışssın bırak şimdi iade ayaklarını….Ben de huzurunuzda 43.000 tl lik lamba için markasına 43 milyonluk zarar veren bu arkadaşları kutluyor başarılarının devamını diliyorum.”