Denizbank'a erişilemiyor. Mobil uygulamasına erişim sağlanmıyor.
Sorun yaklaşık 45 dakika önce başladı.
Çağrı merkezi arandığında giriş yapılamıyor "malesef teknik bir sorun var deniliyor"...
Web Online'a da girilemiyor; Çünkü sistem şifre yollayamıyor
Kullanıcılar ise hacklenme endişesi yaşıyor.
Denizbank Çağrı Merkezi ile iletişime geçildiğinde sistem iyileştirme çalışması olduğu ve ara ara kesintilerin devam ettiği bilgisi aktarılmakta olsa da saat 12:50 itibariyle bankanın sistemlerine kesintisiz olmasa da giriş sağlanmaya başladı. Kullanıcılar herhangi bir güvenlik ihlali yaşanıp yaşanmadığı konusunda endişeli.
Bu süreçte kullanıcıların sorularına Denizbank'ın sosyal medya hesabı @denizdinliyor'dan şu yanıt verildi: "Merhaba, geçici süreliğine yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüz, ilgili ekiplerimiz sorunun giderilmesi için çalışmalarına devam etmektedir."
Henüz Denizbank'tan yaşanan duruma dair bir açıklama yapılmadı.