İstanbul
Kapalı
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,6539 %0.07
37,1644 %-0.03
105.628,26 %3.866
3.157,94 0,54
Ara
Muhalif. GÜNDEM Digiturk Türksat’a geçti diye ihmal edilmekle dolandırılmış hissetmek arası bir yerde…

Digiturk Türksat’a geçti diye ihmal edilmekle dolandırılmış hissetmek arası bir yerde…

Digiturk, Turksat uydusundan yayın yapmaya başladı ama sorunlar bitmiyor. Bir okuyucumuz başına gelenleri kanıtlarıyla bize iletti.

Okunma Süresi: 2 dk

Geçtiğimiz aylarda anlaşması gururla duyurulduğu üzere Digiturk Turksat ile anlaştı ve 15 Kasım 2022 itibariyle yayınların tamamının Turksat uydusu üzerinden alınacağı abonelerle paylaşıldı. İşte hikaye burada başladı...

Önce aboneler Digiturk müsteri hizmetlerince aranarak cihazı bu yayına uygun olan olmayanlar gibi görüşmelerle servis ihtiyacı sağlanmaya çalışılırken devam eden süreçte yayın kesintisi, kanal eksilmesi, sinyal azalması gibi değişken sorunlar kullanıcıların bir çoğunda yaşanmaya başlandı. 
 

Okuyucumuz yasal yollara başvurduğunu da ifade ederek, yaşadıklarını şu şekilde özetliyor; 

"Çagrı merkezi ve kanal 1 de verilen bilgiye göre yayınımız, kutumuz, abonelik paketimiz vesaire hepsi büyük günde Turksat'a geçmeye uygun belirtilsede söz konush tarihten 4 ay önce zaman zaman yayının tamamen kesilmesi, zaman zaman bazı kanalların tamamen menüden kaybolması, zaman zaman ise donan yayın sorunları nedeniyle çagrı merkezi aramamız karşısında her defasında önce uzaktan müdahele denenip sonra servis yönlendirilmesi talebi oluşturuldu. Bugün itibariyle belki 8 belki 9 kez servis kaydı oluşturmamıza rağmen 3 ayı dolduran bu süreçte asla servis, saha ekibi ve benzeri bir destek ekibi gelmedi ve faturalandırma aksamaksızın yapılmasına ve ödememize rağmen sorunlar aynen devam ediyor. 
 

Buraya kadar yoğunluk, ihmal, yönetim zafiyeti denebilir elbette.. Ancak işin enteresanı her servis kaydında beklenen günler içinde gelmeyen servis için sesli yanıt sisteminde aranıp neticelenen servis hizmetinin puanlanması istenmesi ve bu arama sonrası defalarca şikayet oluşturulmasına rağmen sonucun değişmemesi nitelikli dolandırıcılık mağduru hissi vermiyor değil..." 

Teknolojinin gelişmesi ile alternatifler çeştler artarken ilgili kurum ve kuruluşların niteliğinin artmasi beklenirken bu gibi mağduriyetlerin yaşanması ile ilgili yorumu yine siz okuyucularımıza bırakıyoruz. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *