Son günlerde Tokyo’daki üç boyutlu yanılsama yaratan ekrandaki dev kedicik, gerçeğe yakın görüntüsüyle Japonya sınırlarını aşarak, tüm dünyanın ilgisini çekmeyi başarmıştı. adidas ise geçtiğimiz günlerde sosyal medya üzerinden duyurduğu iş birliği ile bir ilke imza attı. Yaratıcı açık hava reklamlarının ardı arkası kesilmezken şimdi de adidas’ın yüzme havuzu konseptli reklam panosu yerini aldı.
Herkesin spora katılımını teşvik eden adidas, bu kampanya ile Beyonce Ivy Park ile iş birliği içinde sürdürdüğü kapsayıcı mayo koleksiyonuna dikkat çekiyor. Markanın Instagram hesabından yaptığı paylaşımda ise şu ifadelere yer verildi: "adidas olarak sporun herkese ait olduğuna inanıyoruz. İnovasyon, yaratıcılık ve iş birliği yoluyla, suyun gücünü ve kısıtlamalara meydan okuma, yenilenme ve herkesi koşulsuz kabul etme yeteneğini kutlayan bir konsept olan dünyanın İlk Sıvı Billboard’unu tanıtıyoruz."