İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,7521 %0
37,3298 %-0.54
102.308,77 %2.632
3.177,28 0,84
Ara
Muhalif. GÜNDEM Kesintilerin sürdüğü Akbank'tan açıklama: "Sistemlerimizi devreye almayı planlıyoruz"

Kesintilerin sürdüğü Akbank'tan açıklama: "Sistemlerimizi devreye almayı planlıyoruz"

Akbank’ta dün (6 Temmuz) başlayan ve ana bilgisayarlardaki teknik sorundan kaynaklandığı belirtilen kesinti sürüyor. Bankadan yapılan yeni açıklamada, sistemlerin önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye alınacağı duyuruldu.

Okunma Süresi: 2 dk

Akbank, dün (6 Temmuz) başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerle ilgili yeni açıklamalar geldi. Bankadan sabah saatlerinde yapılan açıklamada, “6 Temmuz’da başlayan ve bankamız ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler sürmektedir. Müşterilerimize hizmet verdiğimiz tüm kanallarımız bu sorundan etkilenmektedir. İlgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımız çözüm için çalışmalarına devam etmektedir” ifadeleri kullanıldı.

Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımların gerçeği yansıtmadığının belirtildiği açıklamada, şunlar kaydedildi:

“Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir. Müşterilerimiz, bu süreçte yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere Akbank.com’dan ulaşılabilirler. Bu süre zarfında hizmetlerimizde yaşanan aksaklıklar için özür diliyoruz.”

Bilgilendirme pic.twitter.com/KwPkfDk4gi

— Akbank (@Akbank) July 7, 2021

İKİNCİ AÇIKLAMA: KADEMELİ OLARAK DEVREYE ALACAĞIZ

Bankadan konuyla ilgili yapılan ikinci açıklamada ise, “Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz” denildi.

Sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, şöyle denildi: “Hizmetlerimizideki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz. Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz.”

KAP’A AÇIKLAMA: SİBER SALDIRI İDDİASI GERÇEĞİ YANSITMAMAKTADIR

Banka konuyla ilgili Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na da açıklama yaptı. KAP’a yapılan açıklamada da, “Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımlar gerçeği yansıtmamaktadır. Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir” denildi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *