İstanbul
Kapalı
6°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8155 %0.19
50,1908 %-0.01
5.954,78 % -0,01
87.994,76 %1.282
Muhalif. GÜNDEM Marka 5.0 Zirvesi, 18 Nisan 2025 tarihinde gerçekleştirilecek

Marka 5.0 Zirvesi, 18 Nisan 2025 tarihinde gerçekleştirilecek

Branding Türkiye ve İstanbul Kültür Üniversitesi Meslek Yüksekokulu organizasyonuyla gerçekleştirilecek olan “Dijitalleşme, Sürdürülebilirlik ve İşveren Odağında Markalaşma” ana temalı Marka 5.0 Zirvesi (2025) için geri sayım başladı! 18 Nisan 2025 tarihindeki zirvede öncü markaların c-level yöneticileri bilgi ve deneyim aktarımında bulunacak!

Okunma Süresi: 3 dk

İş dünyasını, girişimcilik ekosistemini ve akademik camiayı ortak paydada buluşturan bir konsepte sahip olan Marka 5.0 Zirvesi’nin birincisi, İstanbul Kültür Üniversitesi ve Branding Türkiye partnerliğiyle 18 Nisan 2025 tarihinde gerçekleştirilecek.

Marka 5.0 Zirvesi (2025)

Dijitalleşme, Sürdürülebilirlik ve İşveren Odağında Markalaşma ekseninde,temeli sağlam adımlar ve bunlara bağlı dinamitleri ile uzun yıllardır hem zirvenin düzenleme kurulunda yer alan Branding Türkiye Kurucusu olup.

Aynı zamanda İKÜ Öğretim Göevlisi Mürsel Ferhat Sağlam ile birlikte; İKÜ Öğretim Görevlisi Gözde Kuzu Uluçay, yine aynı üniversiteden Öğretim görevlileri; Dr.Emine Anık ve Berna Kutsal Özer’n yer aldığı 5.0 zirve sadece akademik alanda açılım göstermeyecek.

İş dünyasını ve girişimcilik alanında ekosistemin ortak paydada ve ayrılmaz paydaşlar olarak 5.0 çatısında İstanbul Kültür Üniversitesi ev sahipliğinde, Branding Türkiye partnerliğinde 18 Nisan 2025 tarihinde, tüm gelişime aday olanları bekliyor.

Bu eşsiz organizasyona bir form doldurmak kadar yakınsınız.

Etkinlik Programı

Dijital markalaşma, sürdürülebilirlik ve işveren markası ile ilgili akademik bilgi aktarımı ve aktüel deneyim paylaşımı misyonu içeren Marka 5.0 Zirvesi’nin katılımcı firmaları Başarsoft, Mercedes Benz ve HAVAŞ olurken etkinliğin program akışı da belli oldu. 18 Nisan’da saat 10.00’da açılış konuşmalarıyla başlayacak olan etkinlik 13.00’da sona erecek. Tüm bunlarla birlikte işte zirvenin program akışı!

Açılış Konuşmaları (10.00 – 10.30)

Birinci Oturum: DİJİTALLEŞME (10.30 – 11.15)

Konuşmacı: Alim Küçükpehlivan (Başarsoft – Yönetim Kurulu Başkanı)

Moderatör: Mürsel Ferhat Sağlam (Branding Türkiye – Kurucu / İstanbul Kültür Üniversitesi – Öğretim Görevlisi)

Kahve Molası (11.15 – 11.30)

İkinci Oturum: SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK (11.30 – 12.15)

Konuşmacı: Serdar Köseoğlu (Mercedes-Benz Otomotiv A.Ş. – Satış İş Yönetim Birimi Müdürü)

Moderatör: Dr. Emine Anık (İstanbul Kültür Üniversitesi – Öğretim Üyesi)

Üçüncü Oturum: İŞVEREN MARKASI (12.15 – 13.00)

Konuşmacı: Mete Erna (HAVAŞ – Genel Müdür)

Modearatör: Berna Kutsal Özer (İstanbul Kültür Üniversitesi – Öğretim Görevlisi)

Dijital Markalaşma, Çalışan Deneyimi, İşveren Markası, Kurumsal İtibar, Sürdürülebilirlik, Dijital Dönüşüm, Stratejik Marka Yönetimi, Kurum Kültürü, İşveren Güvenirliği temalarının gündeme getirileceği Marka 5.0 Zirvesi; Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Madde 16‘yı (Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar) ve Madde 17‘yi (Amaçlar İçin Ortaklıklar) destekliyor.

Etkinlik Detayları

Tarih / Saat        : 18 Nisan 2025 / 10.00 – 13.00

Mekan                : Akıngüç Oditoryumu – İstanbul Kültür Üniversitesi Bakırköy Kampüsü / Ataköy Binası

Detayları, Kültür Sanat yazarımız Emel Seçen bizlerle yeniden paylaşacak.
 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *