İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4679 %-0.04
36,6762 %0.23
3.511.629 %2.251
3.057,91 0,15
Ara
MUHALIF GAZETECILIK GÜNDEM Türkiye'deki dijital platformların 2. çeyrekteki pazar payları

Türkiye'deki dijital platformların 2. çeyrekteki pazar payları

Türkiye'de yer alan dijital platformların 2. çeyrekteki pazar payları ve pazar payı gelişimleri haberimizde yer alıyor.

2022'nin 2. çeyreğinde dijital yayın platformlarının pazar payları

Ülkenin en büyük iki oyuncusu BluTV ve Netflix, 2. çeyreğin sonunda toplam %69'luk bir pazar payına sahipler. 

Blu Tv de ülkedeki en büyük üçüncü platform olan Prime Video'nun iki katından daha büyük.

2022'de pazar payı gelişimi

Disney+, Haziran 2022'de yeni piyasaya sürülmesine rağmen, şimdiden ülkedeki pazarın %5'inden fazlasını yönetiyor.

Netflix, Haziran ayının sonuna kadar +%1 pazar payı elde ederek grafiğin en iyi performansı gösteren BluTV'ye yavaş yavaş yaklaşıyor.

Netflix kararlı büyümesini sürdürse de pazarın daha küçük oyuncuları  Mubi (-%2), Prime Video (-%1) kayıplara uğradılar.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *