İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4690 %-0.06
36,5214 %-0.22
3.518.876 %3.201
3.069,86 0,54
Ara
MUHALIF GAZETECILIK GÜNDEM Yeni logosunu ve amblemini tanıtan Dacia, 2022'yi bekliyor

Yeni logosunu ve amblemini tanıtan Dacia, 2022'yi bekliyor

Özellikle uygun fiyatlı modelleri nedeniyle Türkiye'de de fazlasıyla popüler bir otomobil modeli olan Dacia, logosunu ve görsel kimliğini değiştiriyor. Şirketin yeni logosu, daha modern ve keskin çizgiler sunuyor.

Türkiye'deki en popüler otomobil markalarından biri olan Dacia, otomotiv sektörünü adeta ele geçiren 'yeniden markalaşma' akımına katıldı ve bu kapsamda logosunu ve kurumsal kimliğini yeniledi. Dacia'ya göre yeni logo, markanın 'sadelik, orijinallik ve sağlamlık değerlerini' yansıtmaya devam ediyor.

Dacia CEO’su Denis Le Vot, şirketin otomotiv endüstrisindeki temel gereklilikleri sürekli olarak yeniden tanımlayan bir marka olduğunu ifade ederken; "Hem erişilebilir hem de cazip olmayı başarabiliyoruz. Pazardaki konumumuz başladığımız ilk günden bu yana kendimize özgü olurken, gelecek yıllarda büyümeyi sürdüreceğiz" şeklinde konuştu.

Dacia'ya göre markanın yeni logosu, yazı stili ve renkleri ile oluşturduğu yeni görsel kimlik, logo ile daima var olan bir sağlamlık ve denge hissini uyandırırken; logoda Dacia'nın D ve C harfleri birbirlerinin ters görüntüleri olacak şekilde bulunuyor ve markanın kompakt ve zeki ruhunu ön plana çıkarıyor.

Dacia, yeni logosu ve görsel kimliği ile ilgili şu açıklamada bulundu:

"Haki yeşili, markanın doğaya olan yakınlığını öne çıkarırken, müşterileri için güçlü bir referans noktasını ve ikonik Duster gibi Dacia modellerinin kendilerini gösterdiği bir araziyi çağrıştırıyor.

Yardımcı renkler ise skalayı tamamlıyor;

  • Daha fazla toprak rengi: koyu haki, terakota, kum rengi
  • Diğer iki ara renk: parlak turuncu ve yeşil ile daha "teknolojik" bir his

Markanın özü ayrıca özgürlük, güç toplama ve özüne dönme ihtiyacını simgeleyen yeni ikonografisiyle de vurgulanıyor. Bu temel ihtiyaçlar çoğu insan tarafından hissedilirken, gerçekten önemli olan şeylere odaklanmaya yöneltiyor."

Dacia tarafından yapılan açıklamalara göre markanın yeni görsel kimliği, Haziran 2021 itibarıyla özel siteler, reklamlar ve broşürler aracılığı ile yaygınlaşmaya başlayacak. Dacia satış noktaları ise 2022 başı itibarıyla yeni marka kimliğine geçiş yapacak. Yeni logo, Dacia modellerinde ise ilk kez 2022'nin ikinci yarısı itibarıyla kullanılacak.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *