Trabzonspor, reklam ve sponsorluk için Papara Elektronik Para AŞ ile anlaştığını duyurdu. Klüp bu anlaşmadan KDV dahil 1 milyar 416 milyon lira kazanacak.
Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği Ticaret AŞ’den Borsa İstanbul’a gönderilen ve Kamuyu Aydınlatma Platformunda da (KAP) yer alan açıklamada, ”Şirketimiz ile Papara Elektronik Para AŞ arasında stadyum isim sponsorluğu ve başka reklam ve iletişim haklarını kapsayan geniş kapsamlı bir sözleşme imzalanmıştır.” ifadelerine yer verildi.
İmzalanan sözleşmenin 2023-2024 sezonundan itibaren başlamak üzere 5 sezonluk süreyi kapsadığı vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:
”Yapılan sözleşme gereği Papara AŞ, şirketimize kullanacağı haklar karşılığında yıllık 236 milyon lira+KDV olmak üzere toplamda KDV dahil 1 milyar 416 milyon lira ödeme yapacaktır. Yıllık bedel, her sezon öncesi haziran ayında açıklanacak olan yıllık tüfe değişim oranında arttırılacaktır.”
Stadın ismi Papara Park oldu
Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, kulüp tarihinin en büyük çaplı anlaşması olarak tarihe geçen anlaşmanın, hedeflerini gerçekleştirme yolunda çok ciddi bir itici güç olacağını belirtti.
İki köklü markayı bir araya getiren anlaşma 2023-2024 sezonu ile başlayacak ve 5 yılı kapsayacak. Anlaşma gereği stadyumun ismi de ”Papara Park” olarak değiştirildi.
”Çok önemli bir işbirliğini hayata geçiriyoruz”
Doğan, burada yaptığı konuşmada, olağanüstü kongre dönemindeki vaatlerinden en önemlisinin, kulübü sürdürülebilir bir ekonomik yapıya kavuşturmak olduğunu vurguladı.
Bu uğurda göreve gelir gelmez başladıkları çalışmaların nihayet sonuçlanmaya başladığına işaret eden Doğan, şunları kaydetti:
”Çok önemli bir işbirliğini hayata geçiriyoruz. Kulüp tarihimizin en büyük çaplı anlaşması olarak tarihe geçen bu anlaşma, hedeflerimizi gerçekleştirme yolunda çok ciddi bir itici güç olacaktır. Daha önce Trabzonspor’a özel ön ödemeli kart projesiyle bir araya geldiğimiz Papara ile sonuçlandırdığımız reklam ve sponsorluk anlaşmamızın camiamız ve Türk futbolu için hayırlı olmasını dilerim.”
Papara CEO’su Kenci ise Papara’nın ilk spor kulübü sponsorluğu olan Trabzonspor ile ilişkilerinin 2018’den itibaren sürdüğünü ifade etti.
Spor yatırımlarını Papara’nın lider konumuna yakışır şekilde genişlettiklerine dikkati çeken Kenci, ”Ayrıntılarını önümüzdeki günlerde paylaşacağımız bu kapsamlı sponsorluk anlaşmasıyla Trabzonspor ile olan ortaklığımızı bir adım ileri taşıyoruz.” değerlendirmesinde bulundu.
Yorum Yazın