Victoria’s Secret melekleri verilen 6 yıllık aradan sonra podyumları yeniden süslediler

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Victoria’s Secret melekleri verilen 6 yıllık aradan sonra podyumları yeniden süslediler
Abone ol
Victoria’s Secret defilesi 6 yıllık bir aradan sonra geri döndü. Defilenin, ”tamamen kadınlardan oluşan bir müzik kadrosunun yer aldığı büyük bir prodüksiyondan” ve ”markanın yenilenmiş imajını yansıtan koleksiyonundan” oluştuğu belirtildi.

Ünlü K-Pop grubu Blackpink, etkinliği açılış performansıyla başlattı ve ünlü model Gigi Hadid, başka modellerle birlikte markanın imza parçası olan melek kanatlarını takarak podyumda yürüdü.

Defileye “Push 2 Start” ve “Water” parçalarıyla şarkıcı Tyla; ardından ”Believe” ve ”Strong Enough” şarkılarıyla Cher eşlik etti.

Ocak ayında 50 yaşına giren Kate Moss, kızı Lila’nın da modellik yaptığı Victoria’s Secret Moda Defilesi’nde sahneye çıkan ünlü isimler arasındaydı.

Son zamanlarda aldığı kilolar ve yüzündeki değişimler sebebiyle gündem olan Adriana Lima’nın 19 yıl sonra Victoria’s Secret podyumuna geri dönüşü büyük beğeni topladı.

Victoria’s Secret’ın çoğunlukla beyaz, zayıf modellerden oluşan markalaşma anlayışı, 2010’ların sonlarına doğru eleştirilmeye başlamıştı. Özellikle 2018’den sonra “cinsiyetçilik, yaşçılık ve her şekil ve bedendeki kadına hitap etmeyi reddetme” suçlamalarıyla karşı karşıya kalan markanın ünlü defilesi, izlenme sayısında da büyük bir düşüş yaşamıştı.

Yıllar sonra, 16 Ekim 2024 Salı günü Brooklyn Navy Yard Duggal Greenhouse’da gerçekleştirilen defilede, vücut tipleri, yaşları ve beden ölçüleri 10 yıl önce marka tarafından temsil edilmeyen modellerin de podyumda yürümesi, Victoria’s Secret’ın yeniden markalaşma yolundaki son hamlesi olarak yorumlandı.

Marka, son 4 yılı, kültürel ilgi düzeyini yeniden kazanmak ve genç tüketicileri geri çekmek için aşırı cinselleştirilmiş imajını dönüştürmekle geçirdi.

Şirketin eski bir yöneticisi, CNN’e verdiği demeçte, önemli zorluklarla karşı karşıya kalındığını söyleyerek yeniden markalaşma girişimlerini “Kadınların markadan soğumak yerine markayla daha rahat hissedebilecekleri bir dünya yaratmayı da başardık” sözleriyle açıkladı. 


Yorum Yazın