İstanbul
Hafif yağmur
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,6753 %0.09
40,0531 %0.19
3.516,44 % -0,05
82.709,64 %-1.884
Ara
Muhalif. HABERLER 2023’te de en çok aranan numara; 153

2023’te de en çok aranan numara; 153

2023’te de en çok aranan numara; 153

Okunma Süresi: 2 dk

Büyükşehir’in her derde deva hattı olan 153 Çağrı Merkezi olan ilgi 2023

yılında da artarak devam etti. Kocaelililerin tercih ettiği ilk numara 153

oldu.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş ile belediye arasındaki

iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu 153 Çağrı Merkezi, vatandaşla

belediye birimleri arasında köprü olmaya devam ediyor. Büyükşehir’in

tüm hizmetlerini tek bir numara üzerinde toplayan 153 Çağrı Merkezi,

2023 yılında toplam 1 milyon 275 bin kişiyle iletişime geçti. 68 operatör

ile Kocaeli kentine hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, talep ve önerileri ilgili

birimlere bildirirken birçok vatandaşa da bilgilendirme hizmeti veriyor.

2023 yılında, ağırlıklı olarak hat-sefer saati bilgisi, sosyal hizmetler,

ilaçlama gibi konularda vatandaşımızdan gelen çağrılara cevap verildi.

SOSYAL MEDYA 7/24 ÇALIŞIYOR

Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla iletişimi

kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir Belediyesi, 153 numarasının yanı sıra

Twitter, Facebook, İnstagram gibi sosyal ağlar üzerinden de 7/24 talep

ve önerileri alıyor. 2023 yılında sosyal medya üzerinden 27 bin 387 kişi

ile iletişime geçildi. Mobil uygulaması da bulunan 153 Çağrı Merkezine,

Çek-İlet Kocaeli uygulaması üzerinden talep ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

KAPSAM DIŞI ÇAĞRILAR

Kocaeli’nin tercih ettiği ilk numara olan 153, hastane randevusu, adli

konular, elektrik arıza, doğalgaz gibi kapsam dışı konularda da aranıyor.

Ancak bu tip kapsam dışı konular çağrı merkezinde yoğunluğa sebep

oluyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *