İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4864 %0.01
36,6208 %0.08
3.436.127 %0.177
3.065,65 0,40
Ara
MUHALIF GAZETECILIK HABERLER Başkan Denizli: “Vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog zemini oluşturuyor”

Başkan Denizli: “Vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog zemini oluşturuyor”

Başkan Denizli: “Vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog zemini oluşturuyor”

Çeşme Çözüm Merkezi’nin açılışında konuşan Belediye Başkanı Lal Denizli, merkez ile gelen talep ve şikayetlerin doğrudan sisteme işleneceğini ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı bulacaklarını ifade ederek, “Vatandaştan gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Merkez, vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog kurma zemini oluşturacak” dedi. 

 

Çeşme Belediyesi, vatandaşların taleplerine hızlı ve etkin çözümler sunmak amacıyla hayata geçirdiği Çeşme Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı. Çeşme Çözüm Merkezi, halkın taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek, şikayet ve önerileri en doğru şekilde değerlendirebilmek için yenilikçi bir hizmet anlayışı sunuyor. Vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi güçlendirecek olan bu yeni yapı, belediye müdürlükleri arasındaki koordinasyonu artırarak sorunlara anında müdahale edebilme yeteneği kazandırıyor. 

 

“Hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı sağlayacak”

 

Açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Lâl Denizli, Çeşme Çözüm Merkezi ile gelen talep ve şikayetlerin doğrudan sisteme işlenmesinin sağlanacağını ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı bulacaklarını ifade ederek, “Sizlerden gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çeşme Çözüm Merkezi vatandaşla daha doğru ve daha sağlıklı diyalog kurma zeminini oluşturacak. Vatandaştan gelen talep, öneri ve şikayetler direkt olarak sisteme yükleneceğinden bizler de bunu denetleyebileceğiz” dedi. 

 

“Vatandaşın hızlı ulaşabildiği, vatandaşa hızlı yanıt verebilen bir yapı”

 

Çözüm merkezi çalışanlarının eğitimlerini tamamladığını da ifade eden Başkan Denizli, “Vatandaşa en doğru şekilde hizmeti vermek için de merkez çalışanlarına gerekli tüm prosedürleri, sistem kullanma işlemlerini aktardık. Eğitimlerimizi de tamamladık. Bizler kurum olarak vatandaşın hızlı ulaşabildiği, vatandaşa hızlı yanıt verebilen bir yapı oluşturmak istedik ve Çeşme Çözüm Merkezi de bu şekliyle kuruldu” diye konuştu. 

 

“Çeşme’mize hayırlı olsun”

 

Denizli, hizmet anlayışını en üst seviyeye taşımak ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek için titizlikle çalıştıklarını belirterek, “Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çeşme’mize hayırlı olsun” dedi.

 

Çeşme Çözüm Merkezi’nin iletişim bilgileri ise şu şekilde; 

Çağrı Numarası: 444 6 232 

Whatsapp Hattı: 0535 664 88 88 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *