İstanbul
Rain and snow
1°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,4592 %0.37
38,1983 %-0.2
95.779,94 %-0.914
3.438,13 0,27
Ara
Muhalif. HABERLER Bir skandal da Onur Market ve Pınar Yoğurt’tan! Ticaret Bakanlığı denetim yapmıyor mu?

Bir skandal da Onur Market ve Pınar Yoğurt’tan! Ticaret Bakanlığı denetim yapmıyor mu?

Bir skandal da Onur Market ve Pınar Yoğurt’tan! Ticaret Bakanlığı denetim yapmıyor mu?

Okunma Süresi: 2 dk

Market alışveriş skandallarına bir yenisi daha eklendi. İstanbul’da Onur Market’ten alışveriş yapan vatandaş, aldığı Pınar yoğurtun bozuk olduğunu belirterek isyan etti. Vatandaşlar, Ticaret Bakanlığı ve belediye zabıta ekiplerini göreve çağırdı.

İSTANBUL (İGFA) – Market alışverişlerinde skandallara bir yenisi daha yine İstanbul’dan eklendi. Marmarabirlik ürününün A101 zincir markette küflü satılması olayının ardından bu kez İstanbul Sefaköy’de Onur Market’ten alınan Pınar yoğurtun bozuk çıkması şok etkisi yarattı.

Sesini Şikayet Var sitesinden duyurmaya çalışan vatandaş, “Bugün Sefaköy Fevzi Çakmak mahallesindeki bayinize 20:30 gibi gittim almış olduğum Pınar 2000 yoğurt (82.99) ürünün ekşimiş ve bozuk olduğunu fark ettim. Sodexo almıştım. Kasadaki çalışan fiş de vermedi Allah'tan sadece bir ürün almıştım. Uygulamadan göstererek kanıtlamaya çalışacağım. Umarım inkar etmezler. Artık iki küçük çocuğumu bırakarak markette gitmek zorunda kalacağım. Bin pişman olduğum aldığıma” diye tepki gösterdi.

Onur Market ise, aynı sitede yapılan şikayete, "Bildiriminiz için teşekkür ederiz. İletiniz uzman ekiplerimiz tarafından kayıt altına alınmış ve çözüm sürecimiz başlatılmıştır. En kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır" yazısıyla otomatik bir mesaj atmakla yetindi.

,

Ticaret Bakanlığı ve belediye zabıta ekiplerinin denetimleri sıklaştırması gerektiğinin altını çizen vatandaşlar, “Artık bozuk ürün almak istemiyoruz. Fahiş fiyatlarla ürün satıyorlar, bunun üzerine bir de bozuk ürünleri veriyorlar. Türk halkıyla dalga mı geçiyorlar?” diye konuştular.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *