İstanbul
Rain and snow
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,6573 %0.03
40,0436 %-0.06
3.568,72 % 0,92
81.299,01 %-1.78
Ara
Muhalif. HABERLER DeFacto Libya’daki ilk mağazasını açtı

DeFacto Libya’daki ilk mağazasını açtı

DeFacto Libya’daki ilk mağazasını açtı

Okunma Süresi: 2 dk

Global moda markası DeFacto, Libya’daki ilk mağazasını ülkenin başkenti ve en büyük şehri olan Trablus’ta açtı.

Dünyanın dört bir yanındaki mağaza sayısını her geçen gün artıran DeFacto, Libya’daki ilk mağazasını açtı. ‘Ulaşılabilir Moda’ vizyonuyla kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunan DeFacto, Libya’daki ilk mağazasıyla ülkenin başkenti ve en büyük şehri olan Trablus’ta hizmet verecek. 

Başkent Trablus’un önemli alışveriş caddelerinden biri olan Jabara Sokak üzerinde yer alan mağaza, 2 kat ve 1200 metrekarelik alanda kadın, erkek, çocuk ve bebek kategorilerindeki giyimden aksesuara kadar binlerce DeFacto ürününü Libyalılarla buluşturacak. 

 

DeFacto hakkında: 

2005 yılında kurulan DeFacto, global moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. 500’e yakın mağazada müşterileriyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla birlikte tüm dünyada 100 milyonlarca müşteriye hizmet vermektedir. Hazır giyim sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, global bir moda markası olmakla birlikte aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak faaliyetlerini sürdürmektedir. DeFacto Teknoloji çatısı altında 300’ü aşkın kişiden oluşan yazılım geliştirici takımı ile omni-channel (çoklu kanal) teknolojilerinin altyapılarını üretmektedir. Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus ve Fall in Love alt markalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturmuştur. DeFacto aynı zamanda, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni baz alarak Global Compact ve Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısı ve Better Cotton Initiative üyesi olarak hem toplumsal hem de çevre alanındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmektedir. Marka 2022 yılında 9. Sürdürülebilirlik Raporu’nu kamuoyu ile paylaşmıştır. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *