İstanbul
Az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,5258 %0.18
37,9814 %-0.3
3.349,90 % -0,49
84.595,06 %2.602
Ara
Muhalif. HABERLER Dijital okuryazarlık Türkiye’de büyüyor

Dijital okuryazarlık Türkiye’de büyüyor

Dijital okuryazarlık Türkiye’de büyüyor

Okunma Süresi: 2 dk

Netflix, Habitat Derneği ve ICC Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen Geleceğin Ekranı Projesi, ikinci dönemini ‘Geleceğin Ekranı Zirvesi’yle tamamladı

ANKARA (İGFA) -Netflix, Habitat Derneği ve ICC Türkiye iş birliğiyle düzenlenen ‘2. Geleceğin Ekranı Zirvesi’ Ankara’da gerçekleştirildi.

RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin’in katıldığı ve bir konuşma yaptığı zirvede; dijital okuryazarlık, bilinçli içerik tüketimine yönelik yöntem ve araçlar ile yeni dönemde aile çocuk ilişkisi gibi pek çok başlık ele alındı.

TOBB Türkiye Kreatif Endüstriler Meclisi’nin ev sahipliğinde Ankara’da gerçekleştirilen zirvede, proje eğitimlerine bugüne kadar Türkiye’nin 70 ilinden 2500 ebeveyn ve öğretmenin katılım sağladığı ve onlar aracılığıyla 40 bini aşkın çocuğa ulaşıldığı açıklandı.

Netflix Türkiye, Ortadoğu ve Kuzey Afrika Kamu İlişkileri Direktörü Pelin Mavili, projenin ulaştığı noktanın kendilerine mutluluk verdiğini söyledi.

Mavili, Netflix olarak üyelere çocuk profilleri ve ebeveyn kontrolleri başta olmak üzere aileleri için en doğru tercihleri yapmalarını sağlayacak kapsamlı ve etkili araçlar sunduklarını belirterek, "Yaptırdığımız bir kamuoyu araştırması, üyemiz olan ebeveynlerin yüzde 98’inin bu araçları faydalı bulduğunu gösteriyor. Bununla birlikte çocuklarımıza dijital içerik tüketimi alanında doğru tercihler yapmalarını sağlayacak beceriler kazandırmak da önceliklerimiz arasında yer alıyor. Bu amaçla iki yıl önce başlattığımız Geleceğin Ekranı Projesi, büyük ilgi gördü ve hızla büyüdü. İki yılda 16 ebeveyn ve öğretmen eğitimi ile 24 podcast yayını gerçekleştirdik. Proje ortaklarımızın ve uzman akademisyenlerin desteğiyle yaklaşık 2500 öğretmene ve ebeveyne ulaştık, onlar aracılığıyla Türkiye'nin dört bir yanından 40 bini aşkın çocuğa erişme imkanını yakaladık. Ülkemize, çocuklarımızın geleceğine fayda sağlayan başarılı bir projeye imza atmış olduğumuz için gururluyuz" diye konuştu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *