İstanbul
Kapalı
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
39,0493 %6.25
42,7585 %6.14
3.797,42 % 6,07
83.464,74 %0.824
Ara
Muhalif. HABERLER Dijital pazarlamada 2024 trendi: Yapay zekâ

Dijital pazarlamada 2024 trendi: Yapay zekâ

Dijital pazarlamada 2024 trendi: Yapay zekâ

Okunma Süresi: 2 dk

Dijital pazarlama sektörüne damga vuran trendleri açıklayan sektör temsilcilerinden Yasin Kaplan, 2024 yılının en önemli gündem maddelerinden biri yapay zeka olacağını söyledi.

İSTANBUL (İGFA) - 2024 yılına öne çıkacak trendler hakkında bilgi veren Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, 2023 yılında dijital pazarlama dünyasını domine etmeye başlayan yapay zekânın bu yıl da üstünlüğünü göstererek her alanda yapılacak çok iyi işlerle karşımıza çıkacağını söyledi.

Dijital pazarlama sektöründe yapay zekâ kullanımının oldukça geniş olduğunu ifade eden Kaplan, "Kreatif tasarım, reklam öğrenmesi ve teklif stratejileri gibi konularda yapay zekâdan faydalanılıyor. Hem hızlı hem de etkili içeriklerle dijital pazarlamada olumlu dönüşümler elde ediyoruz. Özellikle bu yıl 2024 yılı Google Chrome'un üçüncü taraf çerezleri hayatımızın kaldırmaya başladığı bir yıl olacak" dedi.

Google Chrome'un çerezlerinin azalmasıyla birlikte, yapay zekâ destekli hedeflemelerin öneminin artacağını öne süren Kaplan, "Gizlilik odaklı ve çerezsiz bir dünyada, doğrudan kişi bazlı hedeflemelerin yapay zekâ ile optimize edildiğini göreceğiz. Dolayısıyla gizlilik ve çerezsiz bir dünyada daha farklı ve yeni gelişmelere de şahit olacağız. Yapay zekânın yanı sıra podcast yayıncılığının 2023’te arttığını görüyoruz. Aynı zamanda dinleyici kitlesi de bu anlamda artıyor. Dolayısıyla dijital pazarlamada podcast içerikleri, sponsorlu çalışmalar ve influencer pazarlaması hayatımızda aktif olarak yer alacağını 2024’te öngörebiliriz. Dijital reklam kanallarında Google, Meta, TikTok gibi platformlarda yeni ürünler ve kampanya türleri görebiliriz. 2024 yılında daha çok dijital pazarlama aracı karşımıza çıkacak. Google, Meta gibi sadece o platformların reklam panellerine bağlı kalmayıp yapay zeka odaklı reklamları iyileştirme panelleri göreceğiz. Bunların da artacağı bir yıl olacak” diye konuştu.

2024 yılında Metaverse ile ilgili yeni gelişmelerin olacağını söyleyen Kaplan, bu yıl içinde ayrıca blockchain teknolojilerinin yine gelişeceğini ve makine öğrenmesi odaklı araçların hayatımıza daha çok yer alacağını söyledi. Kaplan, özellikle mobil reklamcılığın farklı türlerini görmeye başlayacaklarını kaydetti. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *