İstanbul
Parçalı az bulutlu
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
41,1271 %0,26
48,1558 %0,26
4.586,82 % 0,56
108.952,85 %0.528
Ara
Muhalif. HABERLER KRAFTON, 2024’te Çıkacak Oyunları Dark and Darker Mobile ve inZOI’yle Büyümeye Devam Ediyor

KRAFTON, 2024’te Çıkacak Oyunları Dark and Darker Mobile ve inZOI’yle Büyümeye Devam Ediyor

KRAFTON, 2024’te Çıkacak Oyunları Dark and Darker Mobile ve inZOI’yle Büyümeye Devam Ediyor

Okunma Süresi: 3 dk

Şirket, 2024'te Dark and Darker Mobile ve inZOI'yi piyasaya sürmenin yanı sıra PUBG: BATTLEGROUNDS IP'sini geliştirmeye ve oyun yapımı için küresel, üst düzey yapay zekâ teknolojisinden faydalanmaya odaklanacak

KRAFTON (CEO CH Kim), bugün itibarıyla şirket geneline yönelik düzenlenen KRAFTON LIVE TALK (KLT) toplantısında 2024’e dair yönetim stratejisini paylaştı.

Bu KLT'nin konusu 'Orijinal Yaratıcılıktan, Yaratıcılığı Arttırmaya' (‘From Original Creative to Scale-up the Creative) idi. KRAFTON CEO'su CH Kim, konuyla ilgili düşüncelerini, “2024, 'Yaratıcılığı Arttır' stratejisinin ilk meyvelerini vereceği yıl olacak. Önümüzde KRAFTON'un adım adım büyümesini şekillendirecek çok önemli bir sene uzanıyor," sözleriyle ifade etti. KRAFTON, geçtiğimiz yıl yaratıcı yetenekleri keşfetmeyi ve küresel çapta bir oyun yayıncısına dönüşmeyi amaçlayan “Yaratıcılığı Arttır” (Scale-Up the Creative) stratejisini duyurmuştu.  'Yaratıcılığı Arttır' stratejisi, oyunlarda yeni heyecanlar keşfetmeyi ve küresel pazara etkili bir şekilde genişlemeyi amaçlayan bir hedefi sembolize ediyor.

KRAFTON, halihazırda devam eden, Dark and Darker MobileinZOIDinkum MobileProject Black Budget ve Subnautica serisinin bir sonraki oyunu da dahil toplamda 20'den fazla oyun geliştirme operasyonuyla, her yıl portföyüne yeni başlıklar eklemeyi hedefliyor. Bu oyunlardan hem Dark and Darker Mobile hem de inZOI'nin 2024 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyor.

CH Kim ayrıca KRAFTON üyelerinin yeteneklerinin pekiştirilmesi ve yaklaşımda değişiklikler yapılması çağrısında bulundu. CH Kim, tüm şirket çalışanlarını yayıncılık yeteneklerini geliştirmenin ötesine geçerek, keşif, üretim ve ticarileştirme dahil yaratıcı değeri artıran her alanı keşfetmeye teşvik etti. KRAFTON, yayıncılık birimlerinin potansiyel trendlere ve büyüme trendlerine daha esnek bir şekilde yönelmesini ve bunlara daha esnek yanıt vermesini sağlamak için iç yapısını elden geçirmeyi planlıyor. Amaç, yeni fikri mülkiyetlerin farklı pazarlara hızlı bir şekilde nüfuz edebileceği bir ortam oluşturmak.

Orta ve uzun vadeli girişimlerde, PUBG: BATTLEGROUNDS IP'sinin küresel genişlemesi için sürekli yatırımın önemine ve Hindistan pazarına vurgu yapıldı. KRAFTON, PUBG: BATTLEGROUNDS IP'sini franchise yapmayı hedefleyerek ve platform ekosistemini oluşturarak belirgin bir rekabet avantajı elde etmeyi amaçlıyor. Şirket özellikle, PUBG: BATTLEGROUNDS IP’sine dayalı ürün serisinin genişletilmesinin yanı sıra gerek iç ve dış stüdyolar gerek outsourcing yoluyla geliştirme faaliyetlerinin artırılmasına yönelik uzun vadeli bir marka stratejisi yürütmeyi planlıyor. Ayrıca CH Kim, toplantıda BGMI'nin Hindistan pazarında üst sıralardaki konumunun güvence altına alınması ve bu ülkedeki yayıncılık ve espor faaliyetlerinin genişletilmesi de dahil olmak üzere Hindistan pazarındaki yatırım ve büyüme beklentilerini yeniden doğruladı.

Toplantıda derin öğrenme teknolojisinden yararlanmanın önemi de vurgulandı. Kim, oyun endüstrisini yeniden şekillendirme potansiyeline sahip bir 'oyun değiştirici' olarak görülen bu teknolojinin geliştirme sürecine aktif olarak dahil etme kararlılığını ifade etti. KRAFTON'un mevcut küresel üst düzey Yapay Zekâ Ar-Ge yetenekleri göz önüne alındığında, bunun yalnızca üretim verimliliğini artırmakla kalmayıp aynı zamanda yenilikçi, kullanıcı odaklı deneyimler sunacağını da öngördü.

Kim sözlerini, "2024, Dark and Darker Mobile’ın çıkışıyla birlikte yeni oyun yelpazemizin başlangıcına işaret edecek ve 'Yaratıcılığı Arttır' stratejimizin somut sonuçlarını göreceğimiz ilk yıl olacak. Sürecin verimli bir döngüye dönüşmesi amacıyla çalışanlarımızın tüm çabalarını oyun geliştirmeye adamaları gerekiyor,” şeklinde tamamladı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *