İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4730 %-0.02
36,5280 %-0.07
3.526.284 %2.999
3.072,67 -0,06
Ara
MUHALIF GAZETECILIK HABERLER MEB’den eğitimde fırsat eşitliğine materyal desteği

MEB’den eğitimde fırsat eşitliğine materyal desteği

MEB’den eğitimde fırsat eşitliğine materyal desteği

Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nce, eğitim imkânlarını iyileştirerek daha kaliteli eğitim ortamları sağlamak amacıyla özel eğitim okullarına, öğrencilerin yaş ve gelişim özelliklerine göre özenle seçilen çok sayıda eğitsel materyal ve spor malzemesi ulaştırıldı.

ANKARA (İGFA) - Milli Eğitim Bakanlığı, özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilere, eğitim imkânlarını iyileştirerek daha kaliteli eğitim ortamları sağlamak amacıyla çalışmalar sürüyor.

Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen kapsamlı çalışma dâhilinde özel eğitim anaokulları, özel eğitim uygulama okulları, özel eğitim meslek liseleri ve özel eğitim meslek okullarına eğitsel materyal ve spor malzemesinin dağıtımı gerçekleştirildi. Dağıtım sürecinde 259 özel eğitim anaokuluna toplam 303 koli eğitsel materyal ulaştırıldı. 160 özel eğitim uygulama okuluna 160 koli spor malzemesi ve eğitsel materyal dağıtımı gerçekleştirildi. Ayrıca 171 özel eğitim meslek lisesi ve meslek okuluna 171 koli spor malzemesi ve eğitsel materyal gönderildi.

Bakanlığın resmi internet sitesinde yer alan habere göre özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilerin bireysel farklılıkları göz önünde bulundurulurken her bir materyal, öğrencilerin ihtiyaçlarına uygun olacak şekilde belirlendi. Bu malzemelerle öğrencilerin hem bilişsel hem de motor becerilerinin geliştirilmesine katkı sağlanması hedeflendi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *