İstanbul
Rain and snow
5°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9976 %0.22
37,2320 %-0.56
96.303,91 %-1.658
3.308,28 0,37
Ara
Muhalif. HABERLER Mercedes-Benz Türk yetkili servislerinde 'Tek Niyet Memnuniyet’

Mercedes-Benz Türk yetkili servislerinde 'Tek Niyet Memnuniyet’

Mercedes-Benz Türk yetkili servislerinde 'Tek Niyet Memnuniyet’

Okunma Süresi: 3 dk

Mercedes-Benz Türk’ün, Türkiye’de üretim yapan bir firma olarak stok ve parça bulunabilirliği konusunda önemli avantajlara sahip olduğunu belirten Mercedes-Benz Türk Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Tolga Bilgisu, “Yetkili servislerimizde ‘Tek Niyet Memnuniyet’ diyerek kaporta & boya işlemlerini, yedek parça ve uzman teknik personel güvencesi ile en hızlı şekilde gerçekleştiriyor, bu avantajımızı müşterilerimize sunuyoruz” dedi.

Ağır ticari araç pazarına sunduğu son teknolojiye sahip araçlar ile standartları belirleyen Mercedes-Benz Türk, çatı şirketi Daimler Truck’ın global standartlarına uygun olarak sunduğu satış sonrası hizmetleriyle de fark yaratıyor. Yetkili servislerindeki bakım ve onarım kalitesini teknolojik yeniliklere paralel olarak her geçen gün yükselten şirket, müşterilerinin beklentilerine en üst seviyede cevap veriyor. Mercedes-Benz Türk Yetkili Servislerinde, kaporta & boya işlemlerini, orijinal yedek parça ve uzman teknik personel güvencesi ile emin ellerde gerçekleştiren yıldızlı araç sahipleri, tüm güvenlik, performans ve konfor özelliklerini koruyor. Yetkili servislerde onarım gören parçalar, aynı zamanda 1 yıl yedek parça ve işçilik garantisi kapsamına da alınıyor. 

Hazır kabini uygulaması ile hızlı aksiyon

Mercedes-Benz Türk Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Tolga Bilgisu konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: "Hoşdere Otobüs Fabrikamız ve Aksaray Kamyon Fabrikamızın üretim bantlarından inen araçlarımızda olduğu gibi bakım ve onarım hizmetlerimizde de üst düzey güvenlik, performans ve konfor sunuyoruz. Ülkemizde üretim yapan bir firma olarak stok ve parça bulunabilirliği konusunda önemli avantajlara sahibiz. Yetkili servislerimizde ‘Tek Niyet Memnuniyet’ diyerek kaporta & boya işlemlerini en hızlı şekilde gerçekleştiriyor, bu avantajımızı müşterilerimize sunuyoruz. Bu noktada hazır kamyon kabini uygulamamıza özellikle dikkat çekmek istiyorum. Bu uygulama kapsamında, müşterilerimizin araçlarını hızla onarabilmek için yetkili servislerimizin stoklarında araç tiplerine göre hazır kamyon kabinleri bulunduruyoruz. Böylece, yetkili servislerimize kazalı bir araç geldiğinde hızlı aksiyon alarak müşterilerimizin beklentilerini karşılıyoruz.” 

Dört saatte orijinal cam değişimi

Mercedes-Benz Türk’ün yetkili servislerinde verilen bir diğer hizmet de orijinal cam değişimi. Kazalı araçların en hızlı, kaliteli ve seyir güvenliğinin ilk günkü gibi korunarak onarıldığı yetkili servislerde, otobüs ön cam değişimleri de dört saat gibi kısa bir sürede yapılıyor. Ön cam değişimlerinin yetkili servislerde yapılmasıyla Euro 6 kamyon ve otobüslerin ön camında bulunan yağmur, ışık sensörü ve şerit takip asistanının doğru bir şekilde çalışması orijinal ön cam kullanımı ile mümkün oluyor. Aracın seyir ve yolcu güvenliği için söz konusu sensörlerin sürekli devrede olması büyük bir önem taşıyor. 

Yüksek standart odaklı eğitim

Mercedes-Benz Türk, yetkili servislerinin hizmet kalitesindeki yüksek standardı korumak için çalışanlarının eğitimine de büyük önem veriyor. Kaporta & boya teknisyenleri, Mercedes-Benz Türk Hoşdere Otobüs Fabrikası ve Pazarlama Merkezi Eğitim Bölümleri’nde ‘Mercedes-Benz Kaporta Boya Teknisyenliği’ eğitimi alıyor. Kaporta & boya işlemleri, yetkili servislerde eğitimli ve sertifikalı uzman teknisyenler tarafından, hızlı ve kaliteli bir şekilde gerçekleştiriliyor.

Yaygın servis ağı ile kazalara hızlı müdahale

Her koşulda müşterilerinin yanında olan Mercedes-Benz Türk, yaygın servis ağı ile kazalara hızlı şekilde müdahale edilmesi konusunda da müşterilerini yalnız bırakmıyor. Şirket, herhangi bir kaza anında müşterilerinin çekici & kurtarıcı hizmeti ile iletişim kurmasına yardımcı olarak araçlarının yetkili servislere alınmasını sağlıyor. Mercedes-Benz Türk’ün 48 yetkili servis noktasından 40’ı, 25 ilde kamyon veya otobüs kaporta & boya atölyesi ile müşterilerine kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. 

Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *