İstanbul
Rain and snow
5°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9976 %0.22
37,2320 %-0.56
96.415,00 %-2.1
3.308,28 0,37
Ara
Muhalif. HABERLER MMA Türkiye, modern pazarlama sektörün’nü Smartıes Next Meetup Etkinliğinde bir araya getirdi

MMA Türkiye, modern pazarlama sektörün’nü Smartıes Next Meetup Etkinliğinde bir araya getirdi

MMA Türkiye, modern pazarlama sektörün’nü Smartıes Next Meetup Etkinliğinde bir araya getirdi

Okunma Süresi: 2 dk

 MMA Türkiye, modern pazarlama sektörünün kurum ve ajanslarını önce SMARTIES NEXT! MEETUP etkinliğinde, ardından “SMARTIES Yaza Merhaba Partisi”nde buluşturdu.

Kurulduğu yıldan itibaren modern pazarlamanın iş dünyasını ve günlük yaşamı dönüştürmesi beklenen tüm konu ve gelişmelerini yakından takip eden MMA Türkiye, SMARTIES NEXT! MEETUP etkinliğinde; 2023 Podfresh Türkiye Podcast Dinleyici Alışkanlıkları Raporun Sunumu,  Veriye Dayalı Pazarlama, AI Üzerindeki Hukuki Gelişmeler oturumları ve Başarılı Vaka Nasıl Oluşturulur panelinin ardından DataMoire, Podfresh ve Karnaval’ın sponsorluğunda Workinton Maçka’nın terasında düzenlediği “SMARTIES Yaza Merhaba Partisi”nde MMA Yönetim Kurulu üyelerinden Google, Unilever, Turkcell, Akbank, Yapı Kredi Bankası, PepsiCo, Allianz, Wavemaker, Group DP, Reklamania, Hopi, OMD, Digital Turbine, Garanti BBVA, Ingage, Reckittt, Neohub, ironSource, Wellcrea, Stay Influence, Appnext ve Mall IQ gibi sektörlerinin öncü şirket ve ajanslarının temsilcileri, müzik ve ikramlar eşliğinde sohbet  ve fikir alışverişinde bulunma fırsatı buldular. 

Sektörü bir araya getirmenin, sektörü geliştirmeye katkısı olduğuna dikkat çeken MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver “Pazarlama dünyası çok hızlı gelişiyor. Heyecanımızı, öğrendiklerimizi paylaşmak, pazarlamanın geleceğini şekillendirmek için birlikte hareket etmek,  gelişmelere daha hızlı adapte olmamızı, hatta öncülük etmemizi sağlayacaktır. MMA Türkiye olarak, sektöre öncülük eden faaliyetlerimiz 10 yılı aşkın süredir devam ediyor. “Pazarlamanın geleceğini tasarlamak” misyonu ile markalar, ajanslar, pazarlama teknolojileri sağlayıcıları ve yayıncıları bir araya getiriyoruz. Bugün de pazarlamanın en yenilikçi ve heyecan verici konularından oluşan bir dizi seans dinledik ve günü de aynı enerjiyle pazarlama sektörünü bir araya getirerek bitiriyoruz. Sektörün gerek toplantımıza gerekse de partimize yoğun ilgi göstermesinden ötürü MMA Türkiye olarak çok mutluyuz.” dedi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *