İstanbul
Rain and snow
2°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,4592 %0.37
38,1983 %-0.2
96.189,60 %-2.017
3.438,13 0,27
Ara
Muhalif. HABERLER Promosyonda hedef 1 milyar dolarlık ihracat

Promosyonda hedef 1 milyar dolarlık ihracat

Promosyonda hedef 1 milyar dolarlık ihracat

Okunma Süresi: 2 dk

Firmaların tanıtım ve reklam ürünleri ihtiyaçlarına tek adresten çözüm sunmayı hedefleyen PROMOGIFT İstanbul, 21-24 Eylül 2023 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek.

İSTANBUL (İGFA) - Tarsus Fuarcılık ile iş birliği kapsamında bu yıl ilk kez ayrı bir fuar olarak gerçekleştirecekleri organizasyon hakkında açıklamalarda bulunan PROMASİAD Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, “Sektör olarak 2023’ü 1 milyar dolarlık ihracatla kapatmayı hedefliyoruz. Yurt içi ve yurt dışından binlerce doğrudan satın almacının geleceği PROMOGIFT İstanbul, promosyon firmalarımıza yeni bağlantı fırsatları yaratacak. Fuarın, ihracat hedefimize milyonlarca dolarlık katkı sağlamasını öngörüyoruz” dedi.

En çok yurt dışı satışların başta Almanya olmak üzere Avrupa Birliği ülkelerine gerçekleştirdiği belirten Karatemiz, "Yerli üreticilerin katılımcı olarak yerini aldığı PROMOGIFT İstanbul 2023’e farklı coğrafyalardan doğrudan satın almacılar gelecek. Dolayısıyla sektörümüz, fuarda hem mevcut pazarlarını daha da güçlendirme hem de yeni iş bağlantıları ve farklı ihracat kanalları kazanma fırsatı bulacak” diye konuştu.

Türkiye’nin gerek konumu, gerek tasarım ve üretim gücü, gerekse maliyet avantajıyla, pek çok sektörde uluslararası ölçekte rekabet gücünün bulunduğunu vurgulayan Karatemiz, özellikle yeni tedarik rotaları arayan ülkelerin, promosyon sektöründe de Türkiye’yi önemli bir partner olarak gördüğünü kaydetti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *