İstanbul
Hafif yağmur
6°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
36,0043 %0.3
37,3822 %-0.04
97.232,69 %-0.761
3.313,18 0,51
Ara
Muhalif. HABERLER ’Yaşayan Bursa’ Gemlik’te anlatıldı

’Yaşayan Bursa’ Gemlik’te anlatıldı

’Yaşayan Bursa’ Gemlik’te anlatıldı

Okunma Süresi: 1 dk

Bursa’nın tarihi ve kültürel değerlerine yönelik farkındalık oluşturmak ve kentlilik bilincine sahip nesiller yetiştirilmesi amacıyla Büyükşehir Belediyesi’nin İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlendiği ‘Yaşayan Geçmişi ile Bursa Okulunuzda’ projesi, Gemlikli öğrencilerle buluştu.

BURSA (İGFA) - Merkeze uzak ilçelerde orta dereceli okullarda eğitimine devam eden öğrencilere Bursa’nın tarihi ve kültürel değerlerini anlatmak amacıyla düzenlenen projede, liseli gençlere UNESCO Dünya Kültür Mirası alanları ve UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağı tanıtılıyor.

Bursa’nın değerlerine yönelik farkındalık uyandırmak ve kentlilik bilincini aşılamak amacını taşıyan projede, 2022-23 eğitim öğretim yılı bahar döneminde 6 lise ve 2 ortaokulda toplam 1150 öğrenciye ulaşıldı. Gemlik’teki Hisar Anadolu, Koza Mesleki ve Teknik Anadolu, Celal Bayar Anadolu, Anadolu İmam Hatip,  Gemlik Mesleki ve Teknik Anadolu, Roda İmam Hatip Liseleri ile Şehit Mehmet Koray Pınar ve Şehit Mehmet Güngör Ortaokulu öğrencileri, Bursa’nın yaşayan geçmişi ile tanışmış oldu.

Proje kapsamında daha önce Keles, Harmancık, Büyükorhan, Orhaneli, Karacabey, İznik, Yenişehir ilçelerinde hizmet verildi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *