İstanbul
Açık
14°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,8680 %0.25
37,3503 %0
104.589,54 %0.992
3.225,69 0,32
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI Armut’un Yurtdışı Operasyonları Yüzde 300 Büyüdü

Armut’un Yurtdışı Operasyonları Yüzde 300 Büyüdü

Türkiye’nin hizmet alanında en büyük online platformu Armut, 2022’nin ilk yarısında EMEA bölgesinde 7 ülkede faaliyet gösteren global markası HomeRun ile yüzde 300 büyüdü.

Okunma Süresi: 2 dk

Türkiye’nin hizmet alanında en büyük online platformu Armut, 2022’nin ilk yarısında EMEA bölgesinde 7 ülkede faaliyet gösteren global markası HomeRun ile yüzde 300 büyüdü.

Türkiye’nin hizmet alanında en büyük online platformu Armut, 2022’nin ilk altı ayında, önceki yılın aynı dönemine göre Türkiye’de yüzde 90 büyüdü. Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri arasında yer alan Armut, 2022 yılının ilk yarısında da ülkemizdeki istikrarlı büyüme ivmesini korudu.

Armut, HomeRun’la Teknoloji İhraç Etmeye Devam Ediyor

Armut’un global markası HomeRun ise 2022’nin ilk altı ayında bir sene önceki döneme kıyasla yüzde 300 büyüdü. İngiltere ve Romanya’yı da içinde bulunduran 7 farklı ülkede faaliyet gösteren HomeRun’a yaptıkları yatırımın artacağını belirten Armut kurucu ortağı Başak Taşpınar Değim, Türkiye’de geliştirdikleri teknolojinin dünyada başarılı olmasından dolayı gururlu olduklarını ifade etti.

Türkiye’de Hizmet Veren Sayısı Yüzde 29 Arttı

Son yıllarda pandeminin de etkisi ile yükselişe geçen dijitalleşme ve online tüketim eğilimi, Armut.’un hizmet veren ağında da genişletme etkisi yarattı. 2022’in ilk altı ayında, platformun Türkiye’deki hizmet veren sayısında yüzde 29 oranında artış görüldü. Tüketici taleplerindeki artışa paralel şekilde genişleyen hizmet veren sayısı, Armut’un global markası HomeRun’da ise yüzde 35 oranında arttı.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Kaynak: BHA

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *