Etkinliğe 9 Brezilyalı firma katıldı ve 479 stant yer aldı.
Bu fuar, çoğu Kafkaslar olmak üzere; Orta Asya, Balkanlar, Sahra Altı Afrika, Kuzey Afrika, Orta Doğu, Balkanlar ve Körfez Ülkelerinden yaklaşık 10.000 profesyonel ve uluslararası alıcıyı ağırladı.
Beauty İstanbul fuarı, Türkiye'de kozmetik, tuvalet ve parfüm sektörünün ana etkinliği olarak tanımlanıyor. 2022 edisyonuna ABIHPEC ve dokuz Brezilyalı şirket katıldı.
Kullanıcılar katılımdan ve yapılan temaslardan memnun kaldıklarını belirtirken, etkinliğin en ilgi çekici yerlerinden biri, katılımcı markaların bazılarının ana ürünleri ve Brezilya CT&F sektörü hakkında bilgileri sunduğu, 65 metrekarelik etkinlik çadırı oldu.
“Beautycare Brezilya firmalarının Beauty İstanbul fuarına katılımı, Türkiye'deki alıcılarla temas kurmak ve yeni işler yapmak için bir fırsat oldu. ABIHPEC Uluslararası İşletme Müdürü Gueisa Silvério, aynı zamanda bu pazarı açma ve ihracatını genişletme taahhüdümüzü de güçlendiriyor” dedi.