İstanbul
Hafif yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,5594 %0.16
36,5618 %-0.36
3.700.562 %4.012
3.081,85 -0,38
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI Haibrag, Türkiye’de büyüyecek!

Haibrag, Türkiye’de büyüyecek!

 

2020 yılında %100 Türk sermayesiyle Almanya Duesseldorf’da kurulan online alışveriş sitesi Haibrag Türkiye’de faaliyetlerini geliştirerek büyüme kararı aldı. Şirket CEO’su Murat Kadir Gül “Almanya’da edindiğimiz tecrübelerimizle, Alman disiplini ve Türk zekasını anavatanımızda Haibrag markası altında harmanladık. Global bir firma olma hedefiyle ‘Yaşam için her şey’ sloganıyla yola çıktık.” dedi.

CEO Murat Kadir Gül, Haibrag online alışveriş sitesi hakkında “Sağlam ve emin adımlarla ilerleyerek öncelikle Türkiye pazarında söz sahibi olacağız. Bu yıl İzmir, Ankara, Gaziantep ve Adana depolarımızı açıyoruz. Önümüzdeki yıllarda ise İngiltere Almanya, Bulgaristan ve Sırbistan başta tüm Dünya’ya Haibrag kalitesini yaymak istiyoruz. İstanbul’da 3 büyük depomuzda yer alan 40 bin çeşit ürün seçeneğimizle memnuniyet garantili ve güvenli hizmet veriyoruz. İstanbul içi kendi araçlarımızda aynı gün teslimat yapıp iadeleri de kendi araçlarımızla alıyoruz.” Şeklinde bilgiler verdi.

Ticaretin geleceği internette

Ülkemizde 2022 itibariyle kayıtlı 300 binin üzerinde işletmenin ticari faaliyette bulunduğu e-ticaret sektöründe yoğun bir rekabet ortamı olduğunu vurgulayan Gül sektörle ilgili rakamları değerlendirirken  “2021 yılında Türk e-ticaret sektörü hızlı büyümesini sürdürerek 400 milyar TL’lik işlem hacmine ulaştı. Uzmanlar Türkiye online alışveriş pazarının 2022 yılında 550 milyar TL, 2023 yılında ise 800 milyar liralık bir seviyeye gelebileceği kanaatinde birleşiyor. Günümüzde her 100 kişiden 40'ı online alışveriş yaparken bu kullanıcıların yüzde 80’i işlemleri mobil cihazlarla gerçekleştiriyor, oranlar her yıl artıyor. Dolayısıyla markalar mutlaka online mecrada hizmet vermelerinin gerektiğinin, ticaretin geleceğinin sanal ortamda olduğunun farkında.” Sözlerini kullandı.

Gül, online ticaretin hayatımıza kattığı konforun vazgeçilmez olduğuna dikkat çekerek “Tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma motivasyonlarında uygun fiyat, zaman tasarrufu, ürün çeşitliliği gibi başlıklar öne çıkıyor. Online alışverişte zaman kaybetmeden, yorulmadan, parmağınızın tek bir hareketiyle ihtiyacınız olan ürünler istediğiniz zaman ayağınıza kadar geliyor. Ürün çeşitliliği çok fazla, maliyet ve özellikleri karşılaştırabiliyor, kampanyalardan da yararlanarak kısa sürede uygun fiyatla ihtiyacınızı karşılayabiliyorsunuz. E-ticaret sitelerinde 7/24 hizmet verilmesi de tüketicilere sağlanan büyük faydalardan bir tanesi. İstediğiniz gün ve saatte, nerede olursanız olun sadece bir cep telefonu sahibi olmak alışveriş yapmak için yeterli. ” Değerlendirmesinde bulundu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *