Dünyanın en ünlü moda fotoğrafçılarından Mert Alaş kendi cin markasını çıkardı.
Hollywood'da birçok ünlü simanın yaptığı gibi Alaş da alkol üreticisi ünlüler kervanına katıldı.
Mert Alaş 4 yıllık bir sürecin ardından geçtiğimiz yıl bir parfümü şişesini andıran Seventy One adlı cinini piyasaya sürdü.
Seventy One’ın içerisinde bulunan her bir aroma, parfümeri teknikleri kullanarak damıtılmış. Damıtıldıktan sonra ise üç farklı meşe fıçıda bekletilerek baharatlandırılmış.
Adını İspanyol Pedro Ximénez, Amerikan meşe ve Fransız konyak fıçılarındaki 71 günlük sürecinden alan cin koyu kehribar rengini de meşe fıçılara borçlu. Alışılagelmiş ardıç notalarından da öteye geçtiği belirtilen Seventy One baharatlı narenciye aromalarının yanı sıra greyfurt ve damask gülünün harmanı. Yılda bir kez çiçek açtığı için "gecenin kraliçesi" ünvanına sahip Selenicereus Grandiflorus adlı kaktüs çiçeğinin son dokunuşuyla birlikte vanilin buketinin ipeksi tatlılığıyla kapanışı yapan Seventy One "şehvetli inceliğin cesur bir ifadesi" olarak özetleniyor.
Satış fiyatına ülkemiz açısından baktığımızda çok da hesaplı olduğunu söyleyemeyiz.
NEVBAHAR KOÇ DA YATIRIMCI
Ali Koç'un eşi Nevbahar Koç, Mert Alaş'ın geçen yıl kurduğu ve adına doğum yılını verdiği içecek markasının yatırımcısı oldu.
Nevbahar Koç, yatırım yaptıkları markayı sosyetik dostlarına tanıtmak için yalısında bir davet verdi.
Nevbahar Hanım'ın ortakları Esra Tümen ve Mert Alaş ile birlikte ev sahipliği yaptığı davete, eşi Ali Koç, kayınvalidesi Çiğdem Simavi, kayınpederi Rahmi Koç ve eltisi Caroline Koç başta olmak üzere yaklaşık 350 davetli katıldı.