İstanbul
Hafif yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,5594 %0.16
36,5618 %-0.36
3.707.688 %4.489
3.081,85 -0,38
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI Saç ekimi tedavisi dermokozmetikle sağlık turizminde gaza bastı

Saç ekimi tedavisi dermokozmetikle sağlık turizminde gaza bastı

Saç ekimi tedavisi dermokozmetikle sağlık turizminde gaza bastı.Yerli üretim kozmetik ürünleri, 10 milyar dolara koşan sağlık turizmini büyütüyor.

Gelişmiş tedavi yöntemleriyle geçtiğimiz yıl 1 milyar doları aşan gelir elde eden sağlık turizmi, kozmetik sektöründen aldığı güçle 10 milyar dolara koşuyor. Ar-Ge ve inovasyonun eseri yerli üretim kozmetikler, sağlık turizmine her yıl yüz milyonlarca dolar katkı sağlıyor. 

Türkiye gelişmiş tedavi yöntemleri, medikal uygulamaları ve kozmetikteki üretim gücüyle dünya sağlık turizminden aldığı payı artırıyor. Sağlık Bakanlığı’nın verilerine göre, Türkiye geçtiğimiz yıl yaklaşık 650 bin civarında yabancı hastaya sunduğu tedavi hizmetleriyle 1 milyar doları aşan gelir elde etti. 2023’te 1,5 milyon hasta ve 10 milyar dolar gelir hedefleyen sağlık turizminde saç ekimine yönelik talepler de giderek artıyor. Gelişmiş tedavi uygulamalarının yanı sıra, gücünü Ar-Ge ve inovasyondan alan yerli üretim dermokozmetiklerin saç ekimi sonrasındaki tedavi süreci için büyük öneme sahip olduğuna dikkat çeken The Mossi London markasının Kurucu Üyesi ve CEO’su Fatih Bayram Karabulut, "Her sene %10 büyüme kaydeden kozmetik sektörü, artan Ar-Ge ve tesis yatırımlarıyla başarı ivmesini hızlandırdı. 5 milyar dolara koşan sektör, sağlık turizmindeki büyümeyi de tetikliyor. Yerli üretim kozmetik ürünler sağlık turizmine her yıl yüz milyonlarca dolar katkı sağlıyor” dedi. 

Operasyon sonrası kullanılan dermokozmetikler başarıyı artırıyor 

Saç ekimi operasyonlarının ardından kullanılan dermokozmetik ürünlerin, yapılan işlemlerin başarısında önemli bir role sahip olduğunu söyleyen Fatih Bayram Karabulut, “Tedavinin bu aşamasında doğru ürün seçimi büyük bir önem arz ediyor. İleri teknolojiler kullanılarak geliştirilen ürünler, ekilen saçların çok daha yüksek oranda ve sağlıklı çıkmasını sağlarken, işlem görmeyen zayıf saçları da güçlendiriyor. Türkiye, alanında uzman hekimleri, coğrafi konumu ve fiyat avantajının yanı sıra, yerli üretim dermokozmetik ürünleriyle de saç ekimi tedavisinde en çok tercih edilen ülkelerden biri haline dönüştü. Kaliteli yerli üretim dermokozmetik ürünler sayesinde hasta memnuniyeti artarken, referans hasta sayıları da katlanarak büyüyor” diye belirtti. 

Garanti kapsamında kaliteli ürün kullanımı şartı 

Bazı sağlık merkezleri tarafından garantili sonuç için operasyon sonrası gerekli görülen dermokozmetik ürünlerin kullanımının şart koşulduğunu belirten The Mossi London CEO’su Fatih Bayram Karabulut, “Saç ekimi işleminin ardından 6 ay süren önemli bir tedavi süreci başlar. Bu süreçte ileri düzeyde Ar-Ge, hijyenik üretim ve yüksek teknolojiler kullanılarak geliştirilen, ağır kimyasallar barındırmayan, tuzsuz, parabensiz ve çok özel içeriklere sahip ürünler kullandırılması gerekiyor. Hijyenik koşullarda üretilmeyen, taklit, merdiven altı ve kalitesiz ürün kullanımı telafisi olmayan hasarlar yaratabiliyor. Özellikle taklit ve merdiven altı üretim yapan markalar ciddi tehlike yaratıyor. Bu tür ürünler bazı merkezler tarafından daha ucuz olduğu için tercih edilebiliyor. Ancak hem operasyonu hem de hasta sağlığını riske atan bu tercihlerin sektöre orta ve uzun vadede büyük zararlar vereceğini düşünüyorum” ifadelerinde bulundu. 

Dünyada marka bilinirliğini artırdı 

The Mossi London olarak saç ekimi sonrası bakım ve tedavi ürünleri geliştiren dünyada ilk marka olduklarını kaydeden Fatih Bayram Karabulut, “Yıllardır sürdürdüğümüz faaliyetler kapsamında saç ekimi sonrası tamamlayıcı ve tedavi destekleyici ürünlerin yanı sıra saç dökülme karşıtı ve çeşitli cilt problemlerine karşı özel geliştirdiğimiz yeni nesil dermokozmetik ürünlerle de global marka olma yolunda büyük mesafeler kat ettik. Hissedarları %100 Türk olan markamızın üretimi Türkiye’de yapılmakla birlikte Türkiye’de 2, İngiltere ve Amerika’da birer Ar-Ge merkezimiz bulunuyor. Bu Ar-Ge merkezlerinin başarılı çalışmaları sonucu geliştirdiğimiz yüksek kaliteli ürünlerle dünyadaki bilinirliğimizi oldukça iyi seviyelere taşıdık. Tüm coğrafyalardan markamıza olan taleplerin hızlıca arttığını görmek bizleri oldukça mutlu ediyor” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *