İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4433 %-0.06
36,6273 %0.17
3.468.030 %-1.447
3.092,88 0,60
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI Tulumba' ya Amerikadan talep var

Tulumba' ya Amerikadan talep var

OSMANLI TATLISI TULUMBAYA AMERİKA'DAN TALİP VAR

Türkiye genelinde 52 şubeye ulaşan Osmanlı Tulumbacısı  (Ostu Gıda) lezzetlerini yurt dışına taşımaya hazırlanıyor. Yurt içinde 20 şehirde ve yurt dışında Hollanda ve Almanya'da şubeleri olan Osmanlı Tulumbacısı, başta Amerika olmak üzere; İngiltere, Rusya ve bazı Arap ülkeleri tarafından yakından takip ediliyor. Pandemide yeni fabrikasını hayata geçirerek hedeflerini büyüten marka, 2023 yılına kadar toplam 50 franchise vererek 100 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyor.

Osmanlı saray mutfağının orjinal reçetelerine sadık kalarak yaptığı üretimle yeme-içe sektörünün en kaliteli mutfaklarından birine sahip olan Osmanlı Tulumbacısı, pandemide hayata geçirdiği yeni üretim tesisis ile hedef büyüttü. Yurt içinde 52 şubeye ulaşan markayı yakından takip eden Amerika, İngiltere ve bazı Arap ülkelerinin bu eşsiz lezzeti ülkelerine götürmek için talepte bulunduğunu belirten Osmanlı Tulumbacısı Genel Müdürü Özcan Durmaz "Kocaeli Gölcük'te 3.000 metrekare kapalı alana 85 ton kapasiteli bir üretim tesisi kurduk. Tam otomatik ve el değmeden üretim yapılan tesiste günde 5 ton üretim yapabiliyoruz. Üretim gücümüz ve lezzetimiz yurt dışındaki yatırımcıların da dikkatini çekti. Başta Amerika olmak üzere, İngiltere, Rusya ve bazı Arap ülkelerinden girişimcilerle görüşme halindeyiz. Bu konuda yakında güzel haberler vereceğimizi düşünüyoruz” dedi. Şu an 52 franchise'ı olan markanın hedefinde 2023 yılına kadar toplam 50 franchise daha vermek var.

GİRİŞ MALİYETİ DÜŞÜK

Osmanlı Tulumbacısı, düşük maliyetli giriş bedelleri ile girişimciler için oldukça cazip 4 konsept sunuyor. Kiosk konsepti için 70 bin TL yatırım gerekirken gel-al konseptli mağazanın yatırım maliyeti 100-150 bin TL arasında değişiyor. Kafe-restoran konseptinde yatırım maliyeti 250 binde kalırken, 500 metrekareye varan büyük kafe-restoran konseptinde maliyet 1 milyon TL’ye çıkabiliyor.

Özcan Durmaz, yatırımın geri dönüşünün bir ila birkaç yıl arasında olduğuna dikkat çekerken yeni fabrika yatırımları sayesinde 1.000 şube verebilecek kapasiteye ulaştıklarını belirtiyor.

Diğer franchise yatırımlarında olduğu gibi cirodan pay, aylık bedel ve reklam bedeli almadıklarını söyleyen Durmaz, “Kolay üretim prosesimiz, soğuk zincirimiz, ciro artıran geniş yan ürün çeşitliliğimizle girişimci adaylarına düşük yatırımla büyüyen bir iş alanına giriş vadediyoruz” diyor.

SAĞLIKLI, KATKISIZ VE EKOLOJİK TATLICI

Osmanlı Tulumbacısı, tatlı sektöründe sağlıklı ve katkısız üretimiyle öne çıkıyor. Durmaz, “Osmanlı saray mutfağından beri süre gelen geleneksel reçetelere göre üretim yapıyoruz. Ürünlerimiz, koruyucu, katkı maddesi, glikoz-nişkoz içermeden pazarda bulunan en iyi hammadden ödün vermeden, %100 pancar şekeri ve tam otomatik hatlarda ekolojiye ve insana zarar vermeden, tamamen hijyenik bir şekilde üretiliyor” diyor. Durmaz, üretimle ilgili hedeflerini şöyle anlatıyor: “Kadayıf üretim hattımızı devreye soktuk, daha çok geliştireceğiz. Kahveyi de kendimiz üretiyoruz. Kahvede daha fazla çeşitle üretime devam edeceğiz. Ar-Ge ekibimiz yeni ürün geliştirme çalışmalarına devam ediyor. 2022’de en az 4-5 farklı yeni ürünü rafa çıkaracağız.”

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *