İstanbul
Hafif yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,5808 %0.38
36,5853 %-0.1
3.714.194 %5.122
3.101,22 0,25
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI YouTube’ta en başarılı pre-roll kampanyası Pınar Su ve İçecek’in

YouTube’ta en başarılı pre-roll kampanyası Pınar Su ve İçecek’in

 

 

Pınar Su ve İçecek, “Yaşam Pınarım” mobil uygulama reklam filminin YouTube’a uyarlanan 15 farklı pre-roll kampanyasıyla, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından 3 farklı kategoride ödüle layık görüldü.

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD) sektöre değer katan projeleri onurlandırmak için düzenlediği ve bu yıl 13’üncü kez gerçekleştirilen Doğrudan Pazarlama Ödülleri sahiplerini buldu. Pınar Su ve İçecek, mobil uygulaması Yaşam Pınarım için hazırlanan  kampanyanın, YouTube’a özel 15 farklı pre-roll olarak uyarlanan versiyonlarıyla ödülleri topladı. Pınar Su ve İçecek, “En Kısalar: Pre-Roll” kategorisinde birinci, “Markalı İçerik” ve “Sosyal Medyada Viral Fikirler” kategorilerinde ise ikincilik ödüllerinin sahibi oldu.

Glamly Digital ve Vizeum katkılarıyla hazırlanan “Pınar'dan Pre-Roll Kampanyası” YouTube’da keyword bazlı 50’den fazla hedefleme yapılarak, içerisinde “su” geçen şarkılara, türkülere ve daha birçok kategoriden içeriğe eşlik edecek şekilde 15 farklı versiyonla hazırlandı. Kullanıcıların izledikleri videolar, yine izledikleri videoların dinamiklerine uygun şekilde hazırlanarak kampanyanın bilinirliği artırıldı. Kampanya, yaklaşık 250 bin gösterim değerine ve 200 binden fazla tekil kullanıcı erişimine ulaştı. Türkiye’de, sektörde ilk defa tüketicisine temassız ödeme imkanı gibi ayrıcalıklar sunan “Yaşam Pınarım” mobil uygulaması, kampanya ile birlikte tüketicinin dikkatini çekerek büyük ilgi gördü.  

Pınar Su ve İçecek Pazarlama Müdürü Pelin Gülbay Özdemir, “Pınar Su ve İçecek için hazırlanan “Yaşam Pınarım” mobil uygulama reklam filmimiz yayınlandığı andan itibaren hem çok sevildi hem de çok paylaşıldı. Kullanıcılardan gelen bu güzel dönüşleri karşılıksız bırakmamak ve onlarla olan etkileşimimizi pekiştirerek bilinirliğimizi artırmak adına böyle bir kampanyaya imza attık. Kazandığımız bu ödüller hem ortaya çıkardığımız orijinal işlerin başarısını tescilliyor hem de tüketicimizin algısında önemli değişimler yaratıyor. Yaratıcı ve samimi iletişim kampanyalarımızın etkisini, iş sonuçlarımızda görebiliyoruz” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *