İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,7508 %0.01
37,3191 %-0.56
103.034,54 %3.513
3.172,74 0,69
Ara
Muhalif. M. ÖZEL Bir tüketici kandırma hikayesi: Kablonet’sizlik Özlemi

Bir tüketici kandırma hikayesi: Kablonet’sizlik Özlemi

İnternet arızanız vardır. Teknik servisi ararsınız çözüleceğini düşünerek… Gelen görevli arızayı da çözmez; üst kalite modeminizi de dandik bir cihazla değiştirerek gider…

Okunma Süresi: 2 dk

Not: Olay bir okuyucumuzun şu an yaşadığı ve yaşamakta olduğu gerçek bir durumdur.

İlk internet kesintisi 21.11.2022 tarihinde yaşanan elektrik kesintisinde oldu. Modemden sinyal gelmedi. Bunun üzerine Türksat Kablonet sistemine arıza kaydı bırakıldı. Buraya kadar her şey normal.

Bir sonraki gün (22.11.2022) teknik servis beklenildiği gibi geldi. Çalışan geldiğinde evde belli bir yaşın üzerindeki anne vardı sadece. Ki evde olan kişinin internetle çok haşır neşir olması da gereken bir şey de değil. Sonuçta işlemi yapacak kişi teknik servis çalışanı. Sonrasına gelirsek anne çocuklarına servisin işlemi tamamlayarak ve interneti bağlayarak gittiğini söylüyor. Servisin kendisine dediği de; modemin üzerinde yer alan QR kodun okutularak internete girileceği yönünde.

Akşam işten gelen ve gece için de evden çalışacak olan çocuklardan birisi önce internetin olmadığını görüyor. Sonrasında çözümlemek için modemin başına oturuyor. Annesinin belirttiği QR kodunu da deniyor. Wifi bağlantısı oluyor ama tahmin edin ne yok? “İnternet!” Çünkü servis çalışanı bağlantıyı yaptığını söylemiş ve evi terk etmiş. Evdeki bir elektronik cihazla bağlantıyı kontrol etmeye bile tenezzül etmemiş.

Fiyasko bu kadarla kalsa iyi. Servis çalışanı modem bozuk diyerek yerine bu son model diye belirterek dandik bir modem cihazı bağlıyor. Eski cihazı da götürüyor. Yeni gelen cihaz ise tüyden hafif ve markası belli olmayan bir modem. Modem cihazının yenilenmesine rağmen internetin hala olmaması ise cabası.

Bugün ise G… K… isimli aynı servis elemanı tekrar geldi. Sorunun prizden ya da kısa devreden kaynaklanabileceğini belirtti. Evdeki insanlar çalıştıkları için telefonla bilgi alınabildi. Ve sıkıntılar anlatıldı. Ancak hiçbir sorun yokmuş gibi davranıldı. Bu dandik modemi istemiyoruz farklı bir markanın modemi sisteminizde görülüyor dediğimizde ise stoklarda yalnızca bu modem var ve çok iyi bir modeldir (!) deniliyor. Tüketicinin hiçbir seçim şansı yok. Bakalım internet sıkıntısı bunca internet’siz süreç sonrasında düzgün işleyecek ve dandik modem işlevini yerine getirecek mi?

Günü gününe faturanı öde.

Ödemenizde gecikme olduğu anda internetiniz yavaşlasın!

Sıkıntı firma tarafından olursa bir problem teşkil etmiyor.

Sorun mu var? Sus, otur, bekle.

Müşteri memnuniyeti ise size internet satarken kullandıkları bir söz sadece…

Türkiye’de vatandaşlar her şeyde olduğu gibi bunda da köleler. İnternet hizmeti almadan bile internet parası ödeyebiliyorlar…

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *