Türkiye, Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 10 kenti etkileyen depremlerin şokunu atlatmaya ve enkaz altındakileri kurtarmaya çalışırken, halk ve kurumlar da yardım seferberliği başlattı.
Birçok ünlü ismin yanı sıra yerel ve global firmalar, depremzedelere ve deprem bölgelerine desteklerini esirgemiyorlar. Fakat bu süreçte sessiz kalan kurumlar da oldu: Netflix, Starbucks, Spotify...
Türkiye’nin en çok izlenen dijital platformu Netflix’e tepkiler büyük!
Kurumun oldukça aktif kullandığı sosyal medya hesabından attığı son gönderi depremden bir gün öncesine ait. O paylaşımın altı da tepki mesajlarıyla dolu.
Diğer büyük tepki de en çok tercih edilen kahve dükkanı Starbucks’a. Starbucks da bu süreçte herhangi bir destek paylaşımında, ya da maddi yardımda bulunmadı. En son paylaşımları da 4 Şubat’a ait ve tweetin altı yine tepki mesajlarıyla dolu.
Yine alanının öncüsü bir firmaya değinelim. En popüler müzik dinleme uygulaması Spotify da büyük depreme sessiz kalanlardan. Ülkemizde oldukça fazla kullanıcısı bulunan bu marka henüz bir açıklamada bulunmadı ve tepkilerin odağında olan markalardan.