İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4878 %0.05
36,6775 %0.28
3.547.083 %3.467
3.074,19 -0,01
Ara
MUHALIF GAZETECILIK MAGAZİN Engin Öztürk kamera karşısında

Engin Öztürk kamera karşısında

Engin Öztürk ‘’Nautica Camping’’ koleksiyonu ile birçok farklı stile uygun, özgün ve yeni tasarımlara yer veriyor.

Nautica X Engin Öztürk yeni koleksiyon çekimleri geçtiğimiz günlerde tamamlandı. Çekimler, koleksiyonun temasına bağlı kalınarak İğneada’da yeni nesil kamp deneyimi olarak ortaya çıkan Longosphere ve Longoz Ormanları Milli Parkı’nda gerçekleşti. İki gün süren çekimler, Tamer Yılmaz’ın objektifine yansıdı. Rotasını maceraya çeviren markanın yeni koleksiyonu 1 Ekim itibariyle mağazalarda satışa sunulacak. 

Nautica, bu sonbahar outdoor ve yeni yaşam biçiminden ilham alarak tasarladığı koleksiyonuyla karşımıza çıkıyor. Kampanya, yeni yaşam tarzını benimseyen, doğaya karşı duyarlı, geri dönüşüme önem veren ve değişimden korkmayan insanların sesi oluyor. Bu doğrultuda hazırlanan Nautica Camping, Re-Life, Eco City, Competition ve NavTech olmak üzere dört farklı temadan oluşuyor. Nautica Sonbahar-Kış koleksiyonunun renk paletinde ise sarı, lacivert, turuncu, toprak, kırmızı, siyah ve kahve tonları yer alıyor.

Re-Life: Yeni bir yaşam tarzı

Corona virüsü pandemisi ile moda dünyası da büyük değişimler yaşadı. Moda, daha minimal, konforlu ve efektif bir yola girerek yeni bir yaşam tarzı da oluşmuş oldu. Rahatın ve konforun ön plana çıkarıldığı Re-Life temasında %100 pamuklu sweatler, rahat kesim gömlekler , pamuklu trikolar, su geçirmez montlar, örme ve jogger pantolonlar yer alıyor. 

Eco City: Sürdürülebilirlik 

Doğaya ve çevreye olan duyarlılığını koleksiyonlarına yansıtan Nautica’nın Sonbahar/Kış 22 teması ise Eco City oldu. Eco City, doğaya karşı duyarlı, hafta sonlarını doğada yürüyerek, kamp yaparak geçiren, geri dönüşüme önem veren gruba hitap ediyor.  Eco City; oduncu gömlekler, polarlar, pamuklu kapüşonlu sweatshirt, kalın motifli kazaklardan ve kabanlardan oluşuyor. Sürdürülebilirliğe önem veren markanın bu temasında, denize atılan pet şişelerden elde edilen iplikle dokunmuş̧ kumaştan oluşturulan pantolonlara da yer verilmiş. 

Competition: Canlı, heyecanlı ve dinamik

Her yaşa hitap etmeyi hedefleyen Nautica’nın Competition teması bu şekilde ortaya çıktı. Z kuşağını hedef alarak tasarlanan Competition, daha renkli, canlı, heyecanlı, dinamik bir tema olarak karşımıza çıkıyor. Bloklamalı sweat ve eşofman altları ile renkli baskılı t-shirtlerin yer aldığı temada büyük logo kullanımını görüyoruz. 

NavTech: Minimal tasarımlar

NavTech teması hem spor yapan hem de günlük yaşamda giyilebilecek parçalardan oluşuyor. Teknik kumaşlardan tasarlanan ürünler nem tutucu özelliği ile kendinizi daha rahat hissetmenizi sağlıyor. T-shirt, sweat, pantolon ve eşofman altlarının yer aldığı NavTech temasında su geçirmeyen yağmurluk ve montlara da ön plana çıkıyor. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *